فعالیت ۱۹۰۰ خادمیار رضوی در استان اردبیل

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل گفت: بیش از بیش از یک هزار و ۹۰۰ نفر در قالب ۲۶ کانون خادمیاری رضوی در سطح استان در حال فعالیت هستند.

فعالیت ۱۹۰۰ خادمیار رضوی در استان اردبیل

حجت الاسلام اکبر قیامی، هشتم تیر ماه به مناسبت دهه کرامت در نشست با خبرنگاران به فعالیت بیش از ۱۹۰۰ نفر در ۲۶ کانون خادمیاری اشاره کرد و گفت: خادمیاران بر اساس تخصص خودشان در کانون‌های خادمیاری به تفکیک رشته در جهت خدمت رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل ادامه داد: دهه کرامت فرصتی برای اشاعه حداکثری و بازنگری فعالیت‌های انجام شده توسط آستان قدس است، این فرصت باید مغتنم شمرده شود و معارف و آموزه‌های امام رضا (ع) در بین مردم، علی الخصوص جوانان ترویج یابد چرا که سبک زندگی آن امام همام به عنوان الگویی حسنه می‌تواند برای جوانان مورد استفاده قرار گیرد.

قیامی، با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت در استان اظهار کرد: برگزاری محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از مدافعان سلامت، دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع سلامت، تجلیل از خیرین رزمایش کمک‌های مومنانه و تجلیل از فعالان عرصه قرآن از اهم برنامه‌هایی است که در طول دهه کرامت در سطح استان بوسیله نمایندگی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قیامی ادامه داد: طبق تفاهمات انجام شده با مرکز صدا و سیمای استان اردبیل، بستری فراهم شد تا از روحانیون و سخنرانان در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ رضوی و آموزه‌های اخلاقی امام رضا (ع) استفاده شود تا مورد توجه مردم استان و عاشقان و دلدادگان حضرت

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل از حضور کاروان خادمان رضوی در استان خبر داد و گفت: خادمان رضوی به همراه پرچم گنبد امام رضا (ع) در تاریخ ۸ تیرماه در قالب برنامه کشوری زیر سایه خورشید میهمان استان اردبیل خواهند بود و تا ۱۴ تیرماه در اغلب شهرستان‌های استان اجرای برنامه خواهند کرد. علی بن موسی الرضا (ع) قرار گیرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها