سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت سالروز شهادت دکتر بهشتی:

آمریکا و اروپا حامیان جنایات منافقین هستند

سخنگوی وزارت امور خارجه، آمریکا و اروپا را حامی جنایات منافقین خواند که دستشان به خون قربانیان این فرقه تروریستی آلوده است.

آمریکا و اروپا حامیان جنایات منافقین هستند

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز در توئیتی با انتشار تصاویر شهداری انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی در ۷ تیر ۱۳۶۰ نوشت: ۳۹ سال پیش در چنین روزی آیت الله بهشتی رئیس دیوان عالی کشور و ۷۲ تن از چهره‌های بلندپایه به وسیله فرقه تروریستی تحت حمایت آمریکا و صدام منافقین (مجاهدین خلق) ترور شدند. منافقین از آن زمان در حمایت آمریکا و اروپا باقی مانده و مجال یافتند تا بیش از ۱۰ هزار ایرانی را به نحوه وحشتناکی کشته و معلول کنند.
خون آنان بر دستان حامیان منافقین تروریست است.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه پیشتر و در واکنش به انتشار گزارش سالانه کشوری تروریسم از سوی آمریکا تاکید کرد که ایرانیان هم قربانی و هم قهرمان مبارزه با تروریست‌هایی هستند که از سوی آمریکایی‌ها ایجاد و حمایت شده‌اند.

به گزارش پنجشنبه شب (۵ تیر) وزارت امور خارجه، موسوی در واکنش به انتشار این گزارش افزود: جمهوری اسلامی ایران گزارش سالانه کشوری تروریسم آمریکا را بدلیل فرافکنی آشکار، بی‌صداقتی محض و معیارهای دوگانه این رژیم در مبارزه با تروریسم کاملاً مردود و محکوم می‌داند.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم ایالات متحده آمریکا به عنوان بزرگترین حامی تروریسم دولتی و حامی اصلی رژیم متجاوز و اشغالگر صهیونیستی در جایگاهی نیست که داعیه مقابله با تروریسم و قضاوت در این زمینه را داشته باشد.
دکتر سیّد محمد بهشتی هفتم تیر ۱۳۶۰ خورشیدی در دفتر حزب جمهوری اسلامی همراه با شماری از یاران و همفکرانش بر اثر انفجار بمب به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها