کاهش ذخایر خونی در خراسان رضوی

سازمان انتقال خون خراسان رضوی از شدت کاهش ذخایر خونی استان خبر داد و  از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) درخواست کمک کرد.

کاهش ذخایر خونی در خراسان رضوی

ذخایر خونی استان به شدت رو به کاهش است، از همین‌رو سازمان انتقال خون خراسان رضوی از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) درخواست کرد تا مردم با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

در اطلاعیه روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، به کاهش مراجعه مردم به پایگاه‌ها و کاهش ذخیره خون استان اشاره و بیان شده است: با ادامه این روند در روزهای آتی، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش جدی مواجه خواهد شد.

پایگاه‌های اهدای خون مشهد مقدس شامل پایگاه امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی (تقی آباد) ابتدای خیابان دانشگاه، پایگاه امید واقع در نبش خیابان شیرازی ۳ طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید، پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی ۲۸ منطقه قاسم آباد، پایگاه شهید سلیمانی (میلاد) واقع در بلوار استقلال بین استقلال ۲ و ۴، پایگاه مهر واقع در نبش بلوار ابوطالب ۳۳ می‌شود.

همچنین پایگاه امام رضا (ع) در شیفت بعدازظهر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۴۵ آماده دریافت خون‌های اهدایی مردم خداجوی شهر مشهد است که ساعات پذیرش پایگاه‌ها از ۷:۴۵ تا ۱۳ است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها