رییس جدید هیات کشتی مازندران:

کشتی مازندران کمک می‌خواهد/ رای جمع کردن، مثل المپیک سخت بود!

رییس جدید هیات کشتی مازندران تاکید کرد: باید تعامل خوبی بین هیأت کشتی با فدراسیون کشتی باشد و اگر این مهم تحقق پیدا نکند، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد

کشتی مازندران کمک می‌خواهد/ رای جمع کردن، مثل المپیک سخت بود!

عسکری محمدیان رییس جدید هیات کشتی مازندران دارنده ۲ مدال نقره المپیک و یک مدال نقره کشتی آزاد جهان، پس از انتخابش به عنوان رییس هیأت کشتی استان مازندران اظهار کرد: به نظرم باید تعامل خوبی بین هیأت کشتی با فدراسیون کشتی باشد و اگر این مهم تحقق پیدا نکند، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و قطعا این موضوع خیلی مهم است.

او با اشاره به هم‌فکری و تعامل بین هیأت‌ها و فدراسیون کشتی تصریح کرد: هیأت‌های کشتی دست‌های توانای فدراسیون هستند و وظیفه و مسوولیت سنگینی در این مورد دارند. البته هیأت‌های کشتی باید بتوانند با دستگاه‌های دولتی و نهادهای غیردولتی استان نیز یک همکاری و تعامل ویژه و خوب در جهت پیشبرد اهداف خود داشته باشند.

محمدیان در مورد برنامه های هیأت کشتی استان مازندران اظهار کرد: باید با برنامه و تقویم فدراسیون حرکت کنیم و برحسب آن کارها را انجام دهیم. اما در کنار آن نیز می توانیم برنامه های خود از جمله برگزاری مسابقات داخلی و رویدادهای بین‌المللی را مدنظر داشته باشیم و پس از تأمین هزینه‌های مالی و جذب اسپانسر، آن را به فدراسیون کشتی ارائه دهیم و یکی از برنامه‌های ما برگزاری تورنمنت بین‌المللی جام عبداله موحد به میزبانی مازندران خواهد بود.

رییس هیأت کشتی استان مازندران تصریح کرد: باید به هیأت‌های شهرستان های مازندران نیز توجه ویژه داشته باشیم و قطعا با تلاش و پیشرفت آن‌ها، کشتی مازندران شاهد رشد خواهد بود. ما برای کشتی نونهالان برنامه داریم و امیدوارم با همکاری فدراسیون بتوانیم نسبت به آموزش مربیان پایه و همچنین ارتقاء دانش فنی آن ها اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه "من و تو" مهم نیست و مهم "ما" است، گفت: مهمترین چیز برای ما این است که می خواهیم خدمت کنیم و قطعا همه برای خدمت می آیند. کشتی مازندران بسیار بزرگ و وسیع است و جا برای کار کردن همه است و همه باید آستین را بالا بزنند تا کار را پیش ببریم.

محمدیان ادامه داد: تمامی کاندیداها برای من عزیز هستند، اما نتیجه کار به این صورت شد، انتخاباتی بود و تمام شد و رفت، من قبل از انتخابات و در حین انتخابات با ایشان رفیق بودم و قطعا بعد از این نیز با آن ها رفیق خواهم بود. این عزیزان باید من را کمک کنند. کاری به مدال هایی که کسب کردم ندارم و اگر آن ها نیز انتخاب می شدند، من نیز کمک می کردم چون برای من کشتی از همه چیز مهم تر است.

او با بیان اینکه از تمامی جامعه کشتی مازندران طلب یاری می کنم، گفت: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که خانواده هایی که در این بحران اقتصادی فرزندانشان را به کشتی که برای ما مقدس است، می آورند، به امیدی بچه های خود را روی تشک می فرستند که در آینده قهرمانان آسیا، جهان و المپیک باشند و باید برای ما مهم باشد که برای این نونهالان و نوجوانان آستین ها را بالا بزنیم و کار کنیم.ع

محمدیان با تأکید بر این موضوع که کشتی مازندران بزرگ تر از اسم ها و گل سرسبد کشتی ایران است، اظهار کرد: اگر به کشتی مازندران کمک شود به کشتی ایران و فدراسیون کمک می شود. در کشورهای پیشرفته همه می‌جنگند و رایزنی می‌کنند تا رأی بیاورند. در این چند ماه رایزنی برای من سخت بود و به من فشار آورد و فکر می‌کردم که برای مسابقات المپیک آماده می‌شوم. برایم دشوار بود که به یک نفر بگویم که باید به من رأی بدهی و می‌گفتم که برای خدمت آمده‌ام و برنامه‌هایم را ببینید و اگر خواستید به من رأی بدهید.

وی در مورد مسائل اقتصادی و موضوع حمایت کننده‌های مالی تصریح کرد: در رابطه با اسپانسرنیگ مشکلی نخواهم داشت. کشتی مازندران و در کل کشتی ایران در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد و ورزش اول کشورمان است. وقتی حسن یزدانی روی سکوی المپیک می ایستد، اشک ها روی گونه های مردم ایران و بالاخص مازندرانی ها جاری می شود و من خواسته ام از تمامی مسئولان و نهادها و به ویژه هم استانی های خودم این است که به کشتی مازندران کمک کنند.

رییس هیأت کشتی مازندران در مورد مدال آوران و پیشکسوتان کشتی استان گفت: کشتی مازندران قهرمانان، پیشکسوتان و بزرگان زیادی دارد و همه آن ها برای من عزیز و گرانقدر هستند. از تمامی ظرفیت ها استفاده می کنم تا هیأت کشتی استان حامی آن ها باشد. اصلا دوست ندارم که قهرمانان ما بگویند که مشکل مالی دارند و باید همانطور که در کشتی آقایی می کنند از نظر مالی نیز مشکلی نداشته باشند.

وی در پایان در مورد انتصاب اعضای هیأت کشتی مازندران خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان اوایل هفته آینده مراسم معارفه انجام می‌شود و پس از آن نایب رییس، دبیر و دیگر اعضای هیأت را معرفی خواهم کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها