آصفری:

انتظار مردم از دستگاه قضا مقابله با سودجویان است

 نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم از دستگاه قضایی مقابله با سودجویان است.

انتظار مردم از دستگاه قضا مقابله با سودجویان است

محمدحسن آصفری در نشست رئیس کل داگستری استان مرکزی با مجمع نمایندگان استان اظهار کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران به انقلاب و نظام پایبند هستند ولی عده ای با سوءاستفاده از اعتراضات مردم نسبت به وضع موجود، اغتشاشاتی را به راه می‌اندازند، در حالی که این مردم معترض با اصل نظام مشکلی ندارند و پای نظام و جمهوری اسلامی ایران می‌ایستند.

وی با بیان اینکه مردم به عملکرد دادگستری امیدوار هستند، افزود: مردم مشکلی با نظام جمهوری اسلامی ندارند بلکه اعتراض و گلایه مندی آنها از ناکارآمدی مدیران است و از دستگاه قضایی رسیدگی و مقابله با سودجویان را انتظار دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حقوق های نجومی برخی مدیران اضافه کرد: بنده نسبت به حقوق های 65 و 46 میلیونی دو مدیر شکایت کردم ولی متاسفانه در جریان این پرونده، آنها علیه بنده شکایت سازی کردند و من در جایگاه متهم قرار گرفتم، در واقع دستگاه قضایی به آنها لطف کرد و پرونده را یکجوری جمع کردند، در حالی که گفته شده بود هر کس درخصوص حقوق های نجومی اسنادی دارد بیاورد و از او حمایت می شود ولی اینگونه نشد. انتظار مردم در این موارد پیگیری موثر و جدی از سوی مسئولان مربوطه است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: احساس بی عدالتی و تبعیض یکی از مسائلی است که در حوادث و مسائلی از جمله اغتشاشات در دوره های قبل مشهود است، شنیدن اخبار دستگیری مفسدان اقتصادی سبب می‌شود عموم مردم این نگاه را نسبت به همگان داشته باشند و این بدبینی ها در ایجاد اغتشاشات تاثیرگذار است، پس نیاز است این مسائل مورد توجه ویژه قرار گیرد.

علیرضا نظری بیان کرد: برخورد با مسئولان مقصر در بحران‌ها از جمله بحران های صنعتی و کارگری و خواستن پاسخ از آنها نیز از مواردی است که باید به آن توجه شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه نیز گفت: پیشگیری از وقوع جرم، ارائه آموزش های لازم به مردم جهت آشنایی با قوانین و پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح برخی از قوانین و... از جمله مواردی است که در کشور باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

حجت الاسلام سبزی با تاکید بر نظارت بر دستگاه‌ها بیان کرد: برخی از دستگاه‌ها از جمله برخی شهرداری ها، خود کانون جرم هستند به گونه‌ای که شهرداری در برخی موارد افراد را تشویق به ساخت و ساز در حاشیه شهر می‌کند و در نهایت با استفاده از ماده 100 و جریمه درآمدزایی می‌کند.

وی بیان کرد: 2700 خانواده درگیر با پلاک 84 در ساوه در انتظار کمک و حمایت از سوی مسئولان هستند.

منبع: ایسنا

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناصری
    0

    ۵ سال بیگنا ۲ سال حکم کامیون گرفتم کامیون من فروختن حضرت الی در ست فرمودی تا قو قضایه درست نشود کشور روی پل شکسته هست چرا دادگاها بی عدالتی می کنند ده پروند مثل من ببرند تا رعیسی بخاند ۰۹۱۷۷۳۸۷۲۲۰

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها