قتل مادر و سه فرزند به دست دایی کینه‌جو

مرد جنایتکار که در اقدامی هولناک با خوراندن سم به خواهرش و ۳ فرزند او آنها را به قتل رسانده بود توسط مأموران پلیس شهرستان مهرستان سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

قتل مادر و سه فرزند به دست دایی کینه‌جو

عصر دوشنبه دوم تیر سال‌ جاری خبر کشف اجساد یک مادر و سه فرزندش از درون چاه آب 20 متری منزلشان واقع در یکی از روستاهای شهرستان مهرستان، به مأموران پلیس آگاهی این شهرستان اعلام و دقایقی بعد تیم جنایی این شهرستان راهی محل حادثه شد.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد اجساد متعلق به زنی 45 ساله به همراه 3 فرزندش که دو دختر 11 و 13 ساله و یک پسر 16 ساله است که توسط مأموران آتش‌نشانی از داخل چاه 20 متری بیرون کشیده شده‌اند.

در ادامه تحقیقات برادر بزرگ این زن به مأموران گفت: چند ساعت قبل برای دیدن خواهرم به منزل‌شان رفتم که متوجه غیبت آنها شدم از آنجایی که خواهرم همیشه قبل از بیرون رفتن من را در جریان قرار می‌داد از نبودش متعجب شدم و با کمک سایر اعضای خانواده و همسایگان اقدام به جست و جوی دقیق تمام نقاط خانه‌شان کردیم.

بعد از چند ساعت ناگهان برادر کوچکترم جسد خواهرم و فرزندانش را درون چاه دید و بلافاصله به آتش‌نشانی و پلیس 110 اطلاع دادیم. پس‌از آن مأموران که احتمال وقوع جنایتی خانوادگی را قوی می‌دانستند برای رسیدن به سرنخ پرس و جو از خانواده مقتول را شروع کردند که در نهایت با اظهارات ضد و نقیض برادر کوچکتر مقتول که اولین بار اجساد را داخل چاه آب پیدا کرده بود مواجه شدند و وی برای تحقیقات بیشتر و بازجویی به اداره آگاهی منتقل شد.

سردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این باره گفت: پس از حضور مرد جوان در اداره آگاهی متهم لب به اعتراف گشود و مدعی شد که به خاطر اختلاف مالی که از دو سال قبل با خواهرش داشته تصمیم به انتقام گرفته و خواهر و خواهرزاده‌هایش را به قتل رسانده است.

قاتل در تشریح این جنایت گفت که روز حادثه به خانه خواهرش رفته و سمی را که از قبل خریده بود در غذای آنها ریخته و خودش از آنجا خارج شده است ،اما 2 ساعت بعد برای بررسی وضعیت دوباره به خانه آنها رفته و وقتی از مرگ آنها مطمئن شده اجساد را به چاه انداخته است.

متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.‌‌

شهرستان مهرستان یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان ایران است.

منبع: ایران

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها