بستری ۷۸ مبتلا در استان البرز/ مردم کرونا را جدی بگیرند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۸ مورد مثبت مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان البرز بستری شده اند.

بستری ۷۸ مبتلا در استان البرز/ مردم کرونا را جدی بگیرند

دکتر حسین کریم، آخرین وضعیت کرونا در استان را تشریح کرد و تعداد موارد مثبت و مشکوک در استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا را هشت هزار و ۵۷۳ نفر اعلام کرد.

وی تعداد کل موارد مثبت ابتلاء به کرونا در استان را از ابتدا تاکنون چهار هزار و ۹۶۲ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۳۵۸ بیمار مثبت و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تعداد کل ترخیص شدگان از مراکز درمانی استان هفت هزار و ۸۱۵ نفر بوده است.

دکتر کریم با اشاره به اینکه تعداد کل موارد فوتی مثبت ناشی از ابتلاء به کرونا در استان ۳۹۴ نفر بوده است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۸ مورد بستری مثبت و مشکوک به کرونا در استان گزارش شده است.

وی تعداد موارد ترخیصی ۲۴ ساعت گذشته از مراکز درمانی استان را ۵۵ نفر اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت استان در بحث بیماری کرونا زرد است، تاکید کرد: اما در صورت عدم رعایت مردم به سمت قرمز شدن پیش می‌رویم.

دکتر کریم گفت: با افزایش بیماری کرونا در استان البرز مواجه هستیم و از مردم می‌خواهیم با اجرای فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از شیوع این ویروس جلوگیری کنند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها