در طرح مهارت آموزی سربازان:

آموزش مهارت به 60 درصد سربازان کشور / تسهیلات تا 15 میلیارد تومان در صورت ارائه طرح

نماینده قرارگاه مهارت آموزی در ستاد نیروهای مسلح گفت: سربازان وظیفه پس از مهارت آموزی و اخذ مجوزهای لازم در صورت ارائه طرح تا 15 میلیارد تومان تسهیلات دریافت می کنند.

آموزش مهارت به 60 درصد سربازان کشور / تسهیلات تا 15 میلیارد تومان در صورت ارائه طرح

اسدی نماینده قرارگاه مهارت آموزی در ستاد نیروهای مسلح با حضور در قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه استان زنجان گفت: 60 درصد سربازان وظیفه کشور تا پایان سال حداقل با یک مهارت آشنا می شوند.

اسدی افزود: سربازان وظیفه پس از مهارت آموزی و اخذ مجوزهای لازم در صورت ارائه طرح تا 15 میلیارد تومان تسهیلات دریافت می کنند.

اسدی افزود: در اجرای این طرح به 100 نفر اول بدون محدودیت تسهیلات مهارت آموزی اعطا می شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته ها و میزهای تخصصی با هدف تبدیل مهارت به اشتغال گفت: مهمترین برنامه امسال قرارگاه مهارت آموزی آموزش مهارت به 60 درصد سربازان کشور است.

وی ارائه مهارت در حرفه های مختلف و افزایش اشتغال را در این طرح ضروری اعلام کرد و افزود: در طرح های قرارگاه مهارت آموزی به دنبال توسعه و افزایش مهارت های بومی و محلی سربازان هستیم.

نماینده مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح در ادامه از ارائه آموزش‌های مهارت عمومی به سربازان وظیفه در دوران آموزشی خبر داد و گفت: این مهارتها شامل آموزش‌های هلال احمر، کسب و کار به میزان ۱۰۰ ساعت ارائه می‌شود.

اسدی افزود: با این کار سربازان وظیفه پس از پایان دوره آموزشی و حضور در یگان، تنها آموزش‌های تخصصی را فرا خواهند گرفت.

منبع: صداوسیما

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها