یافتن سرنخ‌های جدید از خانواده شهید نسیم افغانی

ماجرای شهید تازه تفحص شده افغانستانی ۸ سال دفاع مقدس ظاهراً همچنان ادامه دارد. سرنخ هایی از خانواده او در ایران و افغانستان پیدا شده است.

یافتن سرنخ‌های جدید از خانواده شهید نسیم افغانی

بعد از ورود پیکر پاک شهید نسیم افغانی به داخل کشور حالا سرنخ‌هایی جدید از خانواده او در ایران و افغانستان به دست آمده است.

شهید نسیم افغانی یک شهید افغانستانی ۸ سال دفاع مقدس است که پیکر پاک او دو هفته پیش در تفحص شهدای جنگ به دست آمد. از آن زمان جستجو برای خانواده او آغاز شد. جستجوی بی‌ثمری که با نقل قول یکی از همرزمان شهید مبنی بر شهید شدن خانواده او در بمباران خانه‌شان توسط نیروهای اشغالگر شوروی سابق پایان یافت. اما این نقل قول ظاهراً خیلی دقیق نبوده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که ظاهراً یکی از برادران او هم اینک در شهر ورامین زندگی می‌کند که به دلیل عدم دسترسی به امکانات رسانه‌ای تا امروز متوجه پیدا شدن پیکر برادرش نبوده است. شهید نسیم افغانی برادر دیگری هم دارد که در افغانستان ساکن است.

این دو برادر در حمله نیروهای اشغالگر شوروی به خانه شهید نسیم افغانی در افغانستان آنجا نبوده‌اند و زنده مانده‌اند.

این خبر هنوز تأیید نشده است و موارد برای طی شدن مراحل پزشکی تطابق پیکر یافته شده از شهید نسیم افغانی با برادر او در ایران به ستاد تفحص شهدا اعلام شده است و قرار است در روزهای آینده آزمایش DNA صورت گیرد.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • خالد محمدي
    0

    هرچي داريم از همين افغانها هست

  • محمد
    0

    شهید آن است که که در راه وطن خودش کشته بشه نه کشور دیگر

    نظرات شما -
    • احمد بابایی ورامین
      0

      محمد آقا ! شهید کسی است که در راه خدا و بخاطر آرمان های الهی کشته می شود .

  • رمضان رمضانی شهید به همه مسلمین تعلق دارالسلام مرزنداردمگر برادران ایرانی در سوریه و عراق شهیدنشدندواقعاکمی بصیرت
    0

    سلام مرزنداردهرجاصدای هل من ناصرمسلمانی شنیده شودبایدبه کمک آن رفت چه افغانستان چه ایران چه سوریه چه عراق آدمهای ایرادگیربی بصیرت گفتیدمانبایدبه سوریه می رفتیم کمی فکرکنیدکشورایران افغانستان ندارداگردولت افغانستان درخواست کندوظیفه مسلمین جهان است به نااهل منناصرمسلمین جواب دهد

  • حسن اسدی
    0

    کشور ما ایرانیارو همین برادران افغانستانی آباد کرده

  • عبدالحکیم
    0

    برادرمحمدنسیم افغانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها