اطلاعات بیش از ۱۸ هزار انبار در سامانه جامع انبارها البرز ثبت شد

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز،گفت: با هدف پیشگیری از قاچاق کالا و سوخت در استان، اطلاعات  ۱۸هزار انبار در سامانه جامع انبارها این استان به ثبت رسیده است.

اطلاعات بیش از ۱۸ هزار انبار در سامانه جامع انبارها البرز ثبت شد

جعفر داراب خانی، در حاشیه برنامه‌های مربوط به هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش دستگاه قضایی استان البرز برای برخورد با قاچاقچیان کالا و سوخت، اظهار داشت: سامانه جامع انبارها به منظور پیشگیری از قاچاق کالا و سوخت در استان البرز راه اندازی شده است.

وی، با بیان اینکه دارندگان کالا موظف به ثبت کالای خود در سامانه جامع انبارها هستند، افزود: در حال حاضر بیش از 18 هزار انبار در سامانه جامع انبارها در استان البرز ثبت شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز این سامانه در راستای بند «ث» ماده 6 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز راه‌اندازی شده است،بیان کرد: اقدامات خوبی در راستای پلاک­ گذاری هزار دستگاه ادوات کشاورزی ، احراز مالکیت آنها انجام شد.

داراب خانی، با اشاره به همکاری شرکت ملی پخش فرآورده­‌های نفتی در صدور کارت سوخت برای ادوات کشاورزی با هدف پیشگیری از قاچاق سوخت در استان عنوان کرد: شرکت بیمه ایران در بیمه کردن ادوات کشاورزی با هدف جبران خسارت مادی با بیمه شخص ثالث و مسئولیت مدنی اقدامات مناسبی را انجام دادند.

وی، با بیان اینکه دستورالعمل پیشگیری از قاچاق، تقلب و احتکار دارو، مواد غذایی و ملزومات و مایحتاج مردم در استان البرز تدوین شد،تصریح کرد: وظایف کلیه دستگاه­‌های دولتی و غیر دولتی در اجرای دستورالعمل مقابله با کرونا و ساماندهی توزیع کنندگان سوخت مایع با همکاری شرکت ملی پخش فراورده‌­های نفتی استان البرز هم جزو اقدامات بعدی بوده است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها