بهره مندی ۴۸ هزار نفر از خدمات کانون های خادمیاری در مازندران

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران گفت: بیش از ۴۸ هزار نفر از خدمات کانون های خادمیاری در استان طی یکسال گذشته بهره مند شدند.

بهره مندی ۴۸ هزار نفر از خدمات کانون های خادمیاری در مازندران

محمد اسماعیل امامزاده، صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اظهار اینکه تشکیل خادمیاری، مردمی‌ترین تشکل‌ها در کشور به شمار می‌رود، افزود: هیچ تشکل مردم پایه‌ای نظیر کانون‌های خدمت رضوی در کشور وجود ندارد.

وی با عنوان اینکه در نظارم خادمیاری همه افراد برای خدمت مخلصانه زیر پرچم علی بن موسی الرضا (ع) گردهم می آیند و کار در این نظام، خالصانه و دلی است، افزود: در دهه کرامت نیروهای داوطلب خادمیاری در جشن‌های زیرسایه خورشید فعالیت دارند تا این دهه به کام مردم شیرین باشد.

امامزاده، با اشاره به برنامه‌های جشن‌های زیرسایه خورشید در استان ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که در دهه کرامت انجام می‌شود، افتتاح سه مسکن سیل زدگان در سیمرغ بوده که با همت خادمیاران ساخته شده است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه ۹ واحد مسکن سیل زدگان توسط خادمیاران با هزینه یک میلیارد تومان در دست ساخت است، افزود: از این تعداد سه واحد تکمیل شده است.

وی، یادآور شد: طی یکسال گذشته دفاتر کانون‌های خدمت رضوی در استان، حدود ۲۹ هزار سبد کالا به ارزش بیش از پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به جامعه هدف تقدیم شد و پنج هزار و ۲۴۱ نفر نیز مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی نیز دریافت کردند.

وی، تهیه جهیزیه برای ۴۸۰ زوج جوان به ارزش یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان، تأمین داروی سه هزار و ۱۴۷ بیمار به ارزش یک میلیارد و ۵۷ میلیون تومان را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: همچنین نسبت به نوسازی و بازسازی ۴۳۸ مورد مسکن نیازمندان به ارزش یک میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان اقدام شده است.

امامزاده یادآور شد: ۱۵ گروه جهادی از خادمیاران سال گذشته در امر بهسازی و نوسازی مسکن نیازمندان فعال بودند و در مجموع سال گذشته بابت خدمات ارائه شده به بیش از ۴۸ هزار و ۳۲۸ نفر حدود ۱۵ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان هزینه صرف شده است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی از برپایی سفره مهر رضوی، توزیع تبرکان و غذای حضرت بین شش هزار بیمار و نیازمند درایام کرونا از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: ۲۵ هزار سبد کالا در قالب رزمایش مواسات نیز تقدیم جامعه هدف شده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها