اینترنتِ چهار روستای اصفهان به تکنولوژی G۴ مجهز شد

بخشدار مرکزی چادگان گفت: در چند ماه سپری شده از سال ۱۳۹۹، روستاهای حجت‌آباد، انالوجه از بخش مرکزی و روستاهای فراموشجان و دولت‌آباد از بخش چنارود به تکنولوژی G۴ مجهز شده‌اند.

اینترنتِ چهار روستای اصفهان به تکنولوژی G۴ مجهز شد

حسین شریفی، اظهار کرد: با توجه به سرعت ضعیف اینترنت در برخی از نقاط روستایی و پیگیری مطالبه اهالی منطقه در خصوص دسترسی به اینترنت با کیفیت بالا، این مورد جزء اولویت‌های کاری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پوشش قوی اینترنت مناطق روستایی در دستور کار است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعدادی از روستاهای شهرستان به تکنولوژی G۳ مجهز شدند.

شریفی با بیان اینکه باید در دنیای فناوری بستر مناسب استفاده از خدمات الکترونیکی برای همه به خصوص مردم روستا فراهم باشد، گفت: در چند ماه سپری شده از سال ۱۳۹۹، روستاهای حجت‌آباد، انالوجه از بخش مرکزی و روستاهای فراموشجان و دولت‌آباد از بخش چنارود به تکنولوژی G۴ مجهز شده‌اند.

وی افزود: توسعه دسترسی به اینترنت موجب افزایش سطح رفاه مردم در مناطق مختلف به ویژه نقاط روستایی می‌شود و اقدامی مهم برای کاهش سطح اختلاف زندگی میان شهر و روستا است.

بخشدار مرکزی چادگان، گفت: با همکاری میان بخشداری و شرکت مخابرات در آینده‌ای نه چندان دور بر تعداد روستاهای اینترنت پر سرعت افزوده خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها