رفتار ویروس کرونا در ایران تغییر کرده است

معاون درمان وزارت بهداشت، با اشاره به ابتلای افراد جوان و میانسال به کرونا، گفت: این واقعیت نشان دهنده چرخش ویروس در جامعه است.

رفتار ویروس کرونا در ایران تغییر کرده است

قاسم جان بابایی، با اشاره به نیاز بیماران مبتلا به کرونا در استان سیستان و بلوچستان به دستگاه‌های کمک‌تنفسی، اظهار داشت: مهم ترین نیاز تجهیزاتی بیماران تنفسی، دستگاه‌های کمک ‌تنفسی است که خوشبختانه هم در استان به میزان کافی وجود دارد و هم در سطح کشور امکان ساخت و تهیه آن فراهم شده است.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از بیماران بستری در سیستان و بلوچستان را افراد جوان و میانسال تشکیل می‌دهند، افزود: این واقعیت نشان دهنده چرخش ویروس در جامعه است و ضرورت توجه بیشتر به رعایت فاصله گذاری فیزیکی را نشان می‌دهد.

جان بابایی گفت: در چند سال اخیر تخت‌های بستری در استان سیستان و بلوچستان توسعه قابل قبولی داشته و با تکمیل تخت‌های بستری اختصاصی کرونا از ظرفیت دیگر بخش‌ها برای ارائه خدمات به بیماران استفاده خواهد شد.

معاون درمان وزارت بهداشت، افزود: با تمام این تمهیدات و پیش بینی ها، پیشگیری از بروز موارد جدید با رعایت بهداشت فردی، فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و استفاده از ماسک مهم ترین اولویت ماست، چون به هر حال درصدی از مبتلایان با وجود دریافت کامل ترین و بهترین خدمات درمانی هم ممکن است جان خود را از دست بدهند.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    کدام ماسک ؟ماسکی که اولش از همه جا جمع شد و الان با قیمت چند برابری توزیع میشود؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها