عرضه مرغ بالاتر از قیمت ۱۳ هزار تومان در ارومیه ممنوع است

نایب‌رئیس اتحادیه مواد پروتئینی، گوشت و مرغ ارومیه گفت: قیمت اقلام پروتئینی از جمله گوشت قرمز و مرغ در روزهای اخیر افزایشی نداشته و عرضه مرغ بالاتر از قیمت ۱۳ هزار تومان ممنوع است.

عرضه مرغ بالاتر از قیمت ۱۳ هزار تومان در ارومیه ممنوع است

کریم عرب‌باغی، در ارتباط با افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر اظهار داشت: در ارومیه قیمت مرغ کشتارگاه به قیمت 13 هزار تومان و مرغ منجمد 12 هزار تومان به مردم عرضه می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر با وجود افزایش قیمت برخی اقلام اساسی طی یک ماه اخیر، همچنان قیمت مرغ بر روی نرخ 13 هزار تومان ثابت است.

کریم باغی عنوان کرد: افزایش قیمت مرغ به عرضه و تقاضا بستگی دارد و با توجه افزایش تقاضا در بازار، قیمت‌ها ممکن است اندکی تغییر‌ کند اما در حال حاضر نرخ واقعی مرغ در بازار ارومیه 13 هزار تومان است.

نایب‌رئیس اتحادیه مواد پروتئینی، گوشت و مرغ ارومیه بیان کرد: مردم در کنترل بازار نقش مهمی دارند بنابراین از تمامی مردم انتظار می‌رود در صورت هرگونه تخلف تعزیراتی و گران‌فروشی به شماره 124 گزارش داده و تا به نتیجه رسیدن موضوع پیگیر باشند.

عرب‌باغی با تاکید بر اینکه با متخلفان برخورد می‌شود گفت: بازرسی اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی به‌صورت هماهنگ با یکدیگر قیمت‌ها در بازار را بررسی و با متخلفان برخورد می‌کنند اتحادیه نیز در صورت مشاهده تخلف به متخلفان در این صنف تذکر داده و در صورت تکرار تخلف بدون هیچ اغماضی اقدام به برخورد می‌کند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها