بولونیا ۰ - یوونتوس ۲/فراموشی شکست در فینال جام حذفی با نمایشی درخشان

تیم یوونتوس با نتیجه دو بر صفر از سد بولونیا گذشت و جایگاهش را در صدر جدول سری آ محکم کرد.

بولونیا ۰ - یوونتوس ۲/فراموشی شکست در فینال جام حذفی با نمایشی درخشان

تیم‌های بولونیا و یوونتوس در ادامه دیدار‌های هفته بیست و هفتم سری آ از ساعت ۱۵ دقیقه بامداد به مصاف هم رفتند که بانوی پیر موفق شد با دو گل از سد میزبانش عبور کند و سری آ را با پیروزی از سر بگیرد.

در این مسابقه ابتدا کریستیانو رونالدو در دقیقه ۲۳، پنالتی گرفته شده روی دلیخت توسط VAR را تبدیل به گل نخست مسابقه کرد. در دقیقه ۳۶ پائولو دیبالا، پاس تکنیکی و فوق العاده برناردسکی را با شوتی دقیق به تور دروازه یووه چسباند تا بازی دو بر صفر شود. بیانکونری در ادامه می‌توانست گل‌های بیشتری به خصوص روی حرکات برناردسکی که بازی خوبی به نمایش گذاشت به ثمر برساند که البته دیگر موفق نبود و بازی با همان دو گل به پایان رسید. ضمن آنکه دنیلو از یوونتوس در وقت‌های تلف شده مسابقه از زمین بازی اخراج شد.

با این پیروزی یووه سری آ را در دوران پس از کرونا خوب آغاز کرد تا خاطره تلخ هفته گذشته و شکست در فینال جام حذفی مقابل ناپولی را از یاد ببرد. این تیم حالا با ۶۶ امتیاز جایگاهش را در صدر جدول کالچو مستحکم کرد و یک پله دیگر به فتح اسکودتو نزدیک شد. شاگردان سینیشا میهایلوویچ نیز با ۳۴ امتیاز در رتبه دهم جدول باقی ماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها