خرید ۵۹۵تن کلزا توسط تعاون روستایی استان قزوین

رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی استان قزوین از خرید تضمینی ۵۹۵تن کلزا در ۴مرکز توسط شبکه تعاون روستایی استان قزوین خبرداد.

خرید ۵۹۵تن کلزا توسط تعاون روستایی استان قزوین

مسعود آرامیده، رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی استان قزوین با اعلام اینکه خرید تضمینی کلزا در ۴مرکز توسط شبکه تعاون روستایی استان صورت می گیرد، گفت: تاکنون ۵۹۵تن کلزا از کشاورزان خریداری شده و روند خرید تا پایان فصل برداشت ادامه دارد و در خرید تضمینی تولیدکننده و مصرف کننده مورد حمایت قرار می گیرند.
او هدف از خرید تضمینی کلزا را حمایت از کشاورزان دانست و افزود: خرید تضمینی با هدف جلوگیری از فعالیت دلالان، واسطه گران، حمایت از کشاورزان و ایجاد تعادل در نظام تولید صورت می گیرد.
آرامیده خاطرنشان کرد: میانگین قیمت خرید محصول کلزا در استان به ازای هر کیلوگرم ۴۶هزار و ۶۰۲ ریال با ۲درصد ناخالصی و ۱۰درصد رطوبت تعیین شده است.
رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه در سال گذشته ۴هزار و ۶۸۴تن کلزا توسط شبکه تعاون روستایی استان خریداری شد، عنوان کرد: امسال مراکز خرید اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان بوئین زهرا، شرکت تعاونی روستایی نصر در کمال آباد، شرکت تعاونی روستایی سینا در قشلاق آبیک و شرکت تعاونی روستایی کشاورز در دیال آباد تاکستان آماده خرید کلزا از کشاورزان هستند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها