نماینده اصولگرا:

مجلس یازدهم به جد دنبال فیلتر اینستاگرام است

یک نماینده مجلس با اشاره به احتمال فیلتر اینستاگرام توسط مجلس یازدهم گفت: خدا کند این اتفاق بیافتد. فضای باز اینستاگرام و تلگرام تهدید برای جوانان است و این برای نظام شکنندگی دارد.

مجلس یازدهم به جد دنبال فیلتر اینستاگرام است

نماینده مردم رباط کریم در مجلس در خصوص احتمال فیلتر اینستاگرام توسط مجلس یازدهم گفت: خداکند این اتفاق بیافتد.

«حسن نوروزی»، عضو کمیسیون حقوقی مجلس یازدهم، در رابطه با «علت بی‌رغبتی نمایندگان برای عضویت در کمیسیون حقوقی» گفت: نمایندگان تمایلی برای عضویت در کمیسیون حقوقی ندارند چون کمیسیون حقوقی جای کار است! کمیسیون حقوقی جای سفر خارجی، امتیاز و مادیات نیست.

طبق اعلام مجلس 40 درصد از کارهای مجلس دهم را کمیسیون قضایی انجام داده است در مجلس یازدهم نیز همین کار را انجام خواهیم داد.

او ادامه داد: نمایندگان اقبالی به کمیسیون حقوقی نشان ندادند چون این کمیسیون جای امتیاز گیری از دولت نیست. کمیسیون حقوقی جایی نیست که کسی از اقوام خودت را مدیرکل کنی. در کمیسیون حقوقی باید کار کرد. نمایندگان مجلس یازدهم از کار می‌ترسند.

نماینده رباط‌کریم در مجلس با اشاره به احتمال فیلتر اینستاگرام توسط مجلس یازدهم گفت: خدا کند این اتفاق افتد. فضای باز اینستاگرام و تلگرام تهدید برای جوانان است و این برای نظام شکنندگی دارد. کمیسیون حقوقی شکل گیرد به جد دنبال فیلتر اینستاگرام خواهیم بود.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • علی
    0

    مشکل از جوانان نیستا چون ماها تازه داریم وارد جامعه میشیم و هیچ بدی و خوبی ندیدیم و شما هایی که وارد چامعه شده بودین باید قبلا فکر میکردین هرجایی که زورتون نمیرسه سریع فیلتر !یکم عقل هم خوبه

  • ...
    0

    مجلس يازدهم قرار بود بياد ، مملكت و گل و بلبل بكنه ، اونوقت اول كاري ميخواد بياد اينستاگرام و فيلتر كنه و هزاران تف و لعنت مردم رو بجون بخره . با اين كارش از چشم ملت ميفته ... اينا هنوز تو عصر حجر زندگي ميكنند ، نميدونند دنيا با تكنولوژي تغيير كرده ، اگه ميگيد كه اينستاگرام جوان ها رو خراب ميكنه و بايد بسته بشه ، پس بايد درگاه گوگل رو هم ببنديد ، چون هر كثافتي و كه سرچ ميكني بدون فيلتر هم مياد بالا ... تو اين اوضاع بد اقتصادي خيلي ها از طريق اينشتاگرام دارند كاسبي ميكنند و نون خانوادشون و در ميارند ، مگه درد و مرض داريد كه ميخواهيد فيلتر كنيد ، يا از اينكه ماليتش و نميگيرد لجتون در اومده از خدا بيخبرها !!!

  • کاربر ناشناس
    0

    اگر تلگرام و نیستو گر ام و امسال انها نباشد ازکجا معلومک زیر عبا و جگون سروت ایران با این مراقب ها. از ایران بخارج میرود

  • حجت
    0

    کاشکی میتونستند فقروبدبختی و کاهش پول ملی و فساد و رانت خواری و دروغ و عدم ثبات اقتصادی و رشد دلار و کاهش ارزشهای انسانی و..... را فیلتر کنند

  • ناشناس
    0

    نه نماینده جان معظلی شده برای نظام نه مردم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها