کشفیات مواد مخدر در خراسان شمالی ۸ درصد افزایش یافت

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از رشد ۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در سه ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد و گفت: پاکسازی نقاط آلوده استان و اجرای طرح پاکسازی مدارس از برنامه‌های نیروی انتظامی در سال جاری است.

کشفیات مواد مخدر در خراسان شمالی ۸ درصد افزایش یافت

سردارعلیرضا مظاهری، امروز در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی اظهار داشت: در سه ماه نخست سال جاری کشفیات مواد مخدر توسط پلیس استان 8 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی مذکور دستگیری قاچاق‌چیان و خرده‌فروشان نیز 8 درصد رشد داشته است گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه عملیات مشترک فرماندهی انتظامی استان با سایر استان‌ها در جهت کشفیات مواد مخدر 36 درصد افزایش داشته است و به طور کلی 270 طرح در جهت کشفیات مواد مخدر اجرایی شده است.

فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه هدف گذاری نیروی انتظامی در سال جاری در جهت دستگیری قاچاق‌چیان و کشفیات مواد مخدر 20 درصد است٬ خاطر نشان کرد: اجرای طرح کنترل و ارتقاء امنیت اجتماعی، تشدید برخورد با خرده‌فروشان، کنترل محورهای مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده استان و اجرای طرح پاکسازی مدارس از برنامه‌های نیروی انتظامی در سال جاری است.

مظاهری در ادامه از کشف 2 تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر با همکاری اداره کل اطلاعات و سپاه استان در سال 98 خبر داد و بیان داشت: مقدار کشفیات مواد مخدر در مقایسه با سال 97، 10 درصد افزایش داشته ضمن اینکه جمع آوری و برخورد با قاچاقچیان و خودفروشان هم از رشد دو درصدی برخوردار است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از متلاشی شدن 19 باند مواد مخدر در سال گذشته در استان خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال 97، 26 درصد رشد داشته و در این بازه 78 مورد توقیف خودرو توسط نیروی انتظامی استان صورت گرفته است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها