گازرسانی به 133 واحد صنعتی در کردستان جهش تولید را محقق می کند

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در راستای تحقق جهش تولید، گازرسانی به 133 واحد صنعتی در کردستان تصویب شده است که با تحقق این هدف گام های اساسی برای تحقق جهش تولید بر داشته می شود.

گازرسانی به 133 واحد صنعتی در کردستان جهش تولید را محقق می کند

احمد فعله گری، امروز در شانزدهمین جلسه استانی کارگروه گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی در مورد اهمیت ایجاد صنعت سبز با گازرسانی به صنایع، اظهار کرد: امروز بحث آلایندگی در صنعت برای جامعه بسیار مهم است که با محقق شدن اهداف گازرسانی به صنایع می توان شاخص های زیست محیطی را ارتقاء بخشید.

وی رونق صنعت را نشانه توسعه هر استان ذکر کرد و افزود: با نگاه مثبت شرکت ملی گاز و برنامه ریزی های صورت گرفته خوشبختانه در استان کردستان به 2 هزار و 386 صنعت جزء و عمده، نیروگاه سیکل ترکیبی تولید برق در سنندج و 52 جایگاه CNG گازرسانی صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان بیان کرد: در 3 سال گذشته 1113واحد صنعتی که مشمول قانون مصوبه شورای اقتصاد و براساس فهرست اعلام شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، واحدهایی که از سوخت مایع استفاده می کردند، شناسایی شده که در مجموع سالانه مصرف کننده 48میلیون لیتر فرآورده های نفتی بودند.

فعله گری عنوان کرد: جمع کل واحدهای گازدار شده صنعتی براساس مصوبه شورای اقتصاد تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری 540 واحد صنعتی است که با اجرای 350 کیلومتر شبکه گازرسانی صورت گرفته و گاز طبیعی سالانه به جای 37 میلیون لیتر سوخت مایع، جایگزین شده است.

وی ادامه داد: در شروع سال جدید و با تمام محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با تلاش کارکنان و پیمانکاران اجرایی تا پایان اردیبهشت ماه تعداد 16 واحد صنعتی گازدار شده اند.

فعله گری خاطرنشان کرد: در راستای تحقق جهش تولید، گازرسانی به 133 واحد صنعتی در کردستان تصویب شده است که با تحقق این هدف گام های اساسی برای تحقق جهش تولید بر داشته می شود و سالانه در مصرف 7 میلیون لیتر سوخت های مایع صرفه جویی می شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها