مردم بندرعباس تقاضای تعطیلی وقرنطینه شهر بندرعباس را دارند

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: مردم بندرعباس تقاضای تعطیلی وقرنطینه شهربندرعباس را دارند.

مردم بندرعباس تقاضای تعطیلی وقرنطینه شهر بندرعباس را دارند

آبتین امیری، صبح امروز در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس گفت: اعضا شورا سخنگوی مردم هستند، مردم ما تریبونی برای بیان برخی واقعیت‌ها ندارند، این اعضا شورا هستند که باید مشکلات واقعی مردم را به مسئولان برسانند و راه حل آن را پیگیری کنند.

امیری در نطق پیش از دستور خود گفت: مردم بندرعباس تقاضای تعطیلی وقرنطینه شهربندرعباس را دارند و با تدبیر و مدیریت مناسب این امر عملاً شدنی است.

وی گفت: هیچکس حاضر نیست جان خود را به راحتی به خطر بیندازد یا از دست بدهد، اگر برنامه حمایتی از مردم وجود داشته باشد، وصداوسیمای ملی صدای مردم را بشنوند و تولید برنامه شاد و منطبق با واقعیت خانواده‌ها داشته باشد، مردم در خانه‌ها خواهند ماند.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورا گفت: بسیاری از حضورها در جامعه توسط مردم بدلیل ناچاری یا فشار روانی است. مردم نیاز به دلخوشی وانگیزه و شادی دارند.

امیری گفت: مسأله گرانی روز افزون مردم را خسته کرده است و هیچکس پاسخگو نیست. مبارزه با فساد باید به پایان فشار اقتصادی به مردم ختم شود، اگر تا صد سال دیگر هم با فساد مبارزه شود, ولی مشکلی از مردم حل نشود خود این مبارزه با فساد زیرسال می‌رود.

این عضو شورا گفت: کشور ما دچار تحریم است ولی کشور فقیری نیست و باید حمایت از مردم ومبارزه باگرانی جدی گرفته شود.

وی اظهار کرد: تصمیم گیری پشت درب‌های بسته اثر بخش نیست. مسئولان بدون درک واقعیت جامعه و بدون مشورت با گروههای مردمی نمی‌توانند کاری را پیش ببرند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها