آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: این وزارتخانه در دو بخش پیگیر حقوق بازنشستگان است؛ یک بخش پیگیر حقوق بازنشستگان کشوری و بخش دیگر بازنشستگان تامین اجتماعی است.

آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

محمد شریعتمداری با بیان اینکه در حوزه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری نیازمند مساعدت دولت هستیم، افزود: در خصوص حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دست ما با بورسی شدن «شستا» بیشتر باز شده و امیدواریم در سال جدید با کمک دولت، کمبودها را با دریافت برخی از بدهی‌های موجود رفع کنیم.

وی گفت: لیستی از دارایی‌های قابل واگذاری دولت به سازمان تامین اجتماعی با همکاری سازمان خصوصی سازی، وزارت اقتصاد، معاونت امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، ریاست سازمان برنامه و بودجه تهیه شده است و در اولین فرصت در جلسه هیات دولت مطرح و پیگیری می‌شود تا یک حجم قابل ملاحظه‌ای از دارایی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی واگذار شود و طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا شود.

شریعتمداری با اشاره به اینکه اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بسته به نظر هیات وزیران دارد، بیان کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که هر چه زودتر این اتفاق بیفتد و یک ماهی می‌شود منتظر جواب هیات وزیران هستیم چراکه مراحل مختلف در هیات وزیران باید طی شود اما با کمک وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه به دنبال آن هستیم این مراحل را تسریع کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • بازنشسته
    0

    سلام..چرا‌این‌وزیر این بلا را برسر بازنشستگان تامین اجتماعی آورده‌است.از‌افزایش‌۲۶ درصدی هم خبری نشده فقط ۱۷ درصد معوقه واریز‌کرده‌است.این یعنی چه؟

  • داودی
    0

    قلمت بشکند ای تاریخ اگر ننویسی به بازنشستگان چه گذشت ----. قلمت بشکند ای تاریخ اگر ننویسی که باز نشسته بجای ترمیم دندان ناچار به کشیدن دندان شد ----- قلمت بشکند ای تاریخ اکر ننویسی که مسئولان بازنشستگی حقوقشان چندین برابر حداقل بگیران بود و ادعای دلسوزی برای بازنشستگان میکردند ------ قلمت بشکند ای تاریخ اگر ننویسی که بازنشسته بجای خرید گوشت گرم گوشت منجمد می خرید ------ قلمت بشکند ای تاریخ اگر ننویسی که مسئولان بازنشستگی هر سال خبر خوش به بازنشستگان می دادند اما هردفعه فاصله حقوق بازنشستگان با شاغلین بیشتر میشد ----- قلمت بشکند ای تاریخ اگر ننویسی که بازنشسته بخاطر حفظ نظام سالها سکوت کرد واز فقر و تبعیض ناله نکرد و دم برنیاورد

  • ممدخان
    0

    آقای وزیر محترم با تدبیر این کارها مال اوایل زمستان است نه تابستان ؟؟؟ مجلس شورای اسلامی اگر قوی عمل کند وزاری محترم در کار مسامحه نخواهند کرد ...این رفتار ها مردم را نسبت به نظام بی انگیزه خواهد کرد ... مجلس نباید وزرای نا توان را وارد کابینه کند همه این بی بند و بار از چشم مجلس است

  • دبهل
    0

    بازهم وعده سرخرمن اگر این خوب صمت میماند .مردم را ابزار خود کرده اند.عدالت کجاست سی سال حق بیمه میگیری.

  • فلک زده
    0

    حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و کار گران از اواسط دهه هشتاد تا امروز در مقایسه با قیمت دلار گور به گور شده 19 برابر پایین تر اومده و هیچ دلسوزی در این کشور نیست که برای این فلک زده ها چاره ای بکنه. همه ی مسئولان همیشه نام خدا و پیامبر و اهل بیترو به زبان میارن ولی در عمل فقط به خود می رسن و همیشه سفره ی خودشونو رنگینتر می کنن و هیچ دردی رو از ده ها میلیون مردم فلک زده دوا نمی کنن. الهی! کرونا را به جان این مسئولان بی درد و به جان افراد خانواده ی اونا بیانداز که از مفت خوری چاق و چله شدن و مزه ی تلخ فلاکت را به اونا بچشان. آمین خدایا حد اقل برای بدنامی که این مسئولان شکم و جیب پر بی درد که 40 سال است برای تو و دین و مذهب ایجاد کرده ان ازشان انتقام بگیر. بیشتر اینا برای فریب دادن ده ها میلیون مردم شهید داده ، آمریکا را فحش میدن ولی بچه هاشونا میفرسن آمریکا نوکری صهیونیسم و غرب را به جا بیارن تا حاکمان جلاد و دزد فردا بشن و با بازیچه قرار دادن خدا و دین و مذهب ، و بقول خودشون ، بنام ژنهای برتر برای آمریکا و غرب و صهیونیسم خوش رقصی نوکران وفادارو انجام بدن.

  • کاربر ناشناس
    0

    اقای وزیر با این حقوق و این تورم جور در نمی آید باید تورم کنترل شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها