آشنایی با برند دوربین مداربسته هایک ویژن

محصولات حفاظتی و نظارتی از اهمیت ویژه ای برخورداراند، زیرا توانسته اند تا حدود زیادی امنیت کسب و کارها را بهبود بخشند.

آشنایی با برند دوربین مداربسته هایک ویژن

محصولات حفاظتی و نظارتی از اهمیت ویژه ای برخورداراند، زیرا توانسته اند تا حدود زیادی امنیت کسب و کارها را بهبود بخشند. این محصولات از تنوع بالایی برخورداراند، در این مقاله قصد داریم به معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در جهان بپردازیم. بر طبق لیست منتشر شده در مجله ASMAG دوربین هایک ویژن همه ساله در لیست 50 تایی بهترین مارک دوربین مداربسته در جهان قرار می گیرد.

شرکت هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شده و از آن زمان تاکنون همواره در لیست برترین محصولات امنیتی و حفاظتی در جهان قرار داشته است. هایک ویژن دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در جهان است. خط تولید منحصر به فرد آن در جهان باعث شده تا بتواند تولیداتی با بالاترین تکنولوژی به بازار ارائه کند. به منظور نوآوری و تولید پیشرفته‌ترین محصولات نظارتی، این شرکت سالانه 7 درصد از درآمد خود را صرف بخش تحقیق و توسعه می‌کند. به دلیل کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب، دوربین هایک ویژن از جمله پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین برندها در جهان محسوب می‌گردد.

انواع محصولات هایک ویژن

دوربین هایک ویژن: دارای دسته بندی های مختلفی است که عمده ترین آن شامل دو دسته دوربین توربو HD و تحت شبکه می باشد. همچنین این محصولات را می توان به صورت پکیج های چنتایی نیز خریداری نمود. پکیج شامل تعدادی دوربین بعلاوه دستگاه ضبط و ...می باشد. قیمت DVR هایک ویژن بر مبنای فاکتورهای مختلفی همچون تعداد کانال ها، پشتیبانی از هارددیسک، فرمت ضبط و ... محاسبه می شود. برای مثال پکیج 8 تایی دوربین هایک ویژن ، شامل 8 عدد دوربین دام یا بالت، یک دستگاه ضبط 8 کاناله، یک عدد هارد اکسترنال برای ذخیره سازی تصاویر و آداپتور است.

دستگاه ضبط: دستگاه های ضبط هایک ویژن شامل Hikvision NVR و Hikvision DVR می باشد. دستگاه های NVR برای مدیریت و ذخیره سازی تصاویر تحت شبکه و دستگاه های DVR مختص سیستم های آنالوگ هستند. البته برخی از مدل های دستگاه دی وی ار می توانند از یک یا چند دوربین IP پشتیبانی نمایند.

نقاط قوت دوربین هایک ویژن:

· دوام بالای محصولات (پشتیبانی از استانداردهایIP66 ، IP67)

· کیفیت بالای تصاویر

· نصب و راه اندازی آسان

· امکان دسترسی به تصاویر از راه دور بر روی گوشی موبایل یا تبلت

· پشتیبانی از انواع قابلیت‌های تجزیه و تحلیل تصاویر مانند تشخیص حرکت، تشخیص ورود غیرمجاز، شمارش افراد و ...

· تولید و ارائه انواع نرم‌افزارهای مدیریت تصاویر توسط خود شرکت

· قیمت مناسب در حین داشتن کیفیت بالا با توجه به تکنولوژی های پیشرفته ای که برای راحتی کاربران در محصولات هایک ویژن به کار رفته است و همچنین کیفیت و طول عمر آنها می توان گفت که از قیمت مناسبی برخورداراند. برای مثال دوربین های توربو HD هایک ویژن محصولاتی آنالوگ بیس هستند و چنانچه شما قصد تعویض سیستم آنالوگ قدیمی خود را داشته باشید می توانید با صرف هزینه های کمتری سیستم خود را با این محصولات جدید جایگزین کنید.

· سازگار با سایر تجهیزات با تکنولوژی متفاوت مانند آنالوگ، AHD و ...

· هایک ویژن محصولات متنوعی را با ویژگی های متنوع در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. به این معنی که می توان این محصولات را با هر بودجه ای که در اختیار دارید و متناسب با نوع کاربری و نیاز خود خریداری کنید.

نقاط ضعف دوربین هایک ویژن:

· دوربین‌ها امکان ضبط صدا ندارند و باید میکروفن به صورت جداگانه نصب گردد

· عدم سازگاری با تجهیزات با تکنولوژی HDCVI

محصولات هایک ویژن را چگونه می‌توان خریداری کرد؟

خوشبختانه برند هایک ویژن در ایران دارای نمایندگی رسمی است. تقریبا بیشتر محصولات این کمپانی در ایران موجود است. شما می‌توانید این محصولات را از نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران در ایران خریداری کنید. دوربین‌های مداربسته هایک ویژن به دلیل داشتن کیفیت بالا و در کنار قیمت مناسب دارای فروش بالایی در ایران هستند. برای اطلاع از تنوع محصولات، کاربردها و تکنولوژی‌های جدید این سیستم‌های نظارتی می‌توانید با شماره‌ نمایندگی هایک ویژن تهران در ایران تماس بگیرید:

021-88500020

محصولات هایک ویژن با چه گارانتی عرضه می‌شوند؟

این محصولات دارای گارانتی دو ساله هستند. محصولات هایک ویژن در ایران با گارانتی شرکت پارس ارتباط افزار به فروش می‌رسند.

در پایان پیشنهاد ما استفاده از برندهای معتبر به جای تجهیزات NONAME و یا متفرقه است. همچنین به مصرف کنندگانی که به دنبال تجهیزات مداربسته با کیفیت بالا هستند که در عین حال مقرون به صرفه نیز باشد، برند هایک ویژن (Hikvision) را توصیه می کنیم. گرچه نمی توان ادعا کرد که برند هایک ویژن بهترین و با کیفیت ترین برند دوربین مداربسته موجود در بازار است اما با در نظر گرفتن نسبت کیفیت به قیمت در این محصولات می توان گفت که برندی بی رقیب است.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها