پسر ترامپ معترضان آمریکایی را "حیوان" نامید

اریک ترامپ در سخنرانی پرحرارتی پیش از حاضر شدن پدرش در کمپین انتخاباتی در تالسا اکلاهاما، معترضانی را که

پسر ترامپ معترضان آمریکایی را "حیوان" نامید

به گزارش روزنامه "دیلی‌میل"، اریک ۳۶ ساله که همسرش "لارا" او را همراهی می‌کرد، قول داد پدرش برای هوادارانش جنگیده و به معترضان ضربه سختی وارد کند.

وی یادآور شد کسانی که در خیابان‌ها هرج و مرج ایجاد کردند، باعث خجالت کشور هستند و غایت و هدف آن‌ها را "بی‌معنی" توصیف کرد.

اریک ترامپ اظهار کرد: ما می‌خواهیم اساس اخلاقی این کشور را حفظ کنیم، زیرا زمانی که شاهد مزخرفات در تلویزیون هستید؛ زمانی که می‌بینید این حیوانات به معنی واقعی کلمه بر شهرهای ما غلبه کرده‌ و کلیساها را آتش زده‌اند... این آمریکا نیست. این‌ها اعمال آمریکایی‌ها نیست.

سخنان اریک ترامپ در حالی ایراد شد که هیچ کلیسایی به دست اغتشاشگران یا معترضان به آتش کشیده نشده، اما چند کلیسا آسیب دیده‌اند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • مسعود
    0

    حیوون تویی وهفت جدوآباءت خوک کثیف هرزه.

    نظرات شما -
    • شاهین
      0

      داداش گلم.ما هو فازک؟الان از دست کی جوش آوردی تو؟!

    • ناشناس
      0

      تو ک اینجا انسانی برو تو رو ب خدا تو خیابون اعتراض کن ببینم حتی اندازه ی خوک کثیف برات ارزش قایل میشن یا نه ول کنین این امریکارو ی نگا ب خودتون بندازین

  • محمود
    0

    بازهم خوبه معترضان رو موجودات زنده نامید تو ایران اسمشون خس وخاشاکه!

  • رضا
    0

    خوب اینها که در امریکا میسوزانند و غارت میکنند با اونهایی گه در داخل همین کار را میکردند چه فرقی میکند.معترض با اوباش دو مقوله متفاوت هست.

  • بردبار
    0

    حیوانند دیگه. قدر عافیت نمیدونند. همشون را صادر کنید ایران. اینجا یا از سوءتغذیه می میرن یا از افسردگی خودکشی میکنن.

  • arad
    0

    پسر ترامکپ تقصیر خودش نیست وقتی تصویر خودشو در کادر تلویزیون میبینه شخصیت واقعی خودشو میبینه بعد میگه به این حیوون نگاه کنید

  • هرمز
    0

    فکر نمیکنم حیوان تر از ترامپ این خوک وحشی وخانواده حیوان تر از خودش توی امریکاوجود داشته باشه. چون وقتی پلیس ب این شدت ب معترضین حمله میکنه و اونها حمایت میکنن نشون از خوی حیوانی وحشیگری هست ک این خانواده دارن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها