طرح متفاوت نماینده تهران برای سهمیه بندی بنزین

نماینده مردم تهران در توئیتی نوشت: در طرح جدید سهمیه‌ بنزین سهمیه ای متناسب با پیمایش به خودروهای حمل و نقل عمومی و تاکسی‌های اینترنتی اختصاص خواهد یافت.

طرح متفاوت نماینده تهران برای سهمیه بندی بنزین

مالک شریعتی، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم شورای اسلامی در توئیتی نوشت: اصلاح سهمیه بندی بنزین به نفع محرومین؛ طرح "سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار" بزودی اعلام وصول خواهد شد.

فعلا سهمیه بنزین یارانه‌ای به هر خودرو داده می شود و خانواده های فاقد خودرو( بیش از ۵۰% خانوارها) بهره‌ای از یارانه انرژی بنزین ندارند.

او این توئیت را با هشتگ کمیسیون بنزین منتشر کرد.

نماینده مردم تهران سپس در توئیت دیگری نوشت: در طرح جدید سهمیه‌ای متناسب با پیمایش به خودروهای حمل و نقل عمومی و تاکسی‌های اینترنتی اختصاص خواهد یافت. اگر کسی سهمیه خانوارهای خود را استفاده نکند،سهمیه باقی‌مانده از طریق سامانه‌های بانکی، قابل واگذاری به غیر است یا در پایان هر ماه از طریق کارت بانکی کالای ایرانی خرید نماید.

طرح متفاوت نماینده تهران برای سهمیه بندی بنزین

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ایوب واصلی
    0

    خدا پدر مادرتو بیامرزه پسر من با ارشد برق .ماهی ۱۲۰۰ لیتر بنزین مصرف میکنه تو خیابون برای یه لقمه نون حلال .اونوقت کلا حدود ۳۰۰ لیتر سهمیه دارن اونم تازه نمیدن . با بنزبن سه تومنی کرایه های پایین ماشینش صدی ده لیتر میسوزنونه تو ترافیک

  • ناشناس
    0

    باز شروع شد سرگرم کردن مردم شما هزاری را رها کردید دو ریالی را چسبیدید بنزین با قیمت بالا به مردم عرضه میشود همین بنزین را با قیمت یک سوم به کشور ونزوئلا میفروشند بروید این را درست کنید بروید قیمت دلار را بیاورید پایین پول ملی را ارزشمند کنید تا کی میخواهید با سرگرم کردن مردم به مسائل پیش پا افتاده اصرار به شنیدن کنید تا در جامعه مطرح شوید شما مراقب بقیه همکارانتان باشید دو باره صنعت اتومبیل سازی را قبضه خودشان نکنند مراقب باشیدصنایع چوب را که کماکان در انحصار چند نفر نماینده است نجات دهید جنگلها را با حدت و شدت از بین میبرند صنعت کشاورزی هنوز در انحصار چند نفر نماینده است شما وقت بگذارید جلو این گرانی بی رویه را بگیرید اگر دست بکار نشوید اینده این مملکت همان میشود که ان گاو چران وحشی امریکایی گفت نمایندگان مجلس شان و منزلت بالاتری در بهبود معیشت و رفاه و اسایش مردم دارند این مطالب را بگذارید وزرا خودشان انجام میدهند مجلس برای ان است که اگر دولتی ها نمیتوانند فعل مهم و کار گشایی را انجام دهند نمایندگان دست به کار شوند با وضع قوانین خوب و مناسب راهگشای دولت شوند اقتصادمملکت در اثر بی سیاستی و عوامل نا باب و نا بلد در سراشیبی افتاده به داد اقتصاد مملکت برسیدانجام این جملات زیبا و فریبا را سندیکاها و اتحادیه ها هم میتوانند انجام دهند .

  • Ali
    0

    باز چه خوابی برای محرومان دیدید خدا همتون رو نابود کنه

  • مجید
    0

    ما که چیزی متوجه نشدیم من مسافرکش اینترنتی هستم سهمیه اعتباری بنزین که به ما میدن یک دهم بنزینی نیست که مصرف میکنیم مسیولین مثل ماست نشستن برای ما تصمیم میگیرن

  • ناشناس
    0

    آفرین بر نماینده مجلس که بحای قانونگزاری در حد کلان در مورد سهمیه بندی بنزین فقط طرح دادند اگه راست میگید برا این محرومین اشتغال زایی کنید بجای اینکه مردم به یارانه ناچیز و کمک معیشت وابسته کنید شغل ایجاد کنید

  • حسینی
    0

    سلام معیشت کارمندان دولت را هم رسیدگی بفرمایید . بخصوص هلال احمر

  • امین
    0

    یعنی بنزینو به خانوارها تخصیص بدن خیلی از طرح الان دولت بهتر و کاربردی تره! الان تولید روزانه بنزین 110 میلیون لیتره که اگه بخوان به مردم بدن حدودا روزانه نفری 40 لیتر میشه که برای خانوار 5 نفره میشه 20 لیتر روزانه و ماهانه 600 لیتر برای خانوار 5 نفره... ماشین داشته باشن میتونن بندازن توی باک و استفاده کنن یا ندارن میتونن انتقال بدن یا بقولی بفروشن... طرح خیلی خوبیه اگه اجرا بشه... اینطوری بنزین عادلانه تقسیم میشه و منی که نه ماشین نه حقوق دست و حسابی با 4 تا بچه لاقل یه کمک میشه برام...؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها