نبود منصوری ایرادی به پرونده طبری وارد نمی‌کند

معاون بین الملل قوه قضائیه گفت: از آنجایی که ابعاد پرونده طبری روشن است نبود منصوری ایرادی به آن وارد نمی‌کند.

نبود منصوری ایرادی به پرونده طبری وارد نمی‌کند

علی باقری کنی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر درباره مرگ قاضی منصوری، اظهار کرد: پلیس اینترپل درحال حاضر پیگیر موضوع است، زیرا به کسی که تحت تعقیب است نباید صدمه‌ای وارد شود. به هرحال تعداد دیگری از متهمان مفاسد اقتصادی هم در کشور‌های دیگر هستند، اما آن کشور‌ها اقداماتی برای استرداد متهمان نمی‌کنند.

وی افزود: با وجود آن که ایران توافق دوجانبه‌ای با رومانی نداشته، اما این کشور با ما همکاری کرد و متهم را تحت نظر قرارداد.

باقری با بیان اینکه منصوری در رومانی تحت نظر بود، گفت: بنا بر دستور قاضی رومانیایی قرار شد برای استرداد این متهم اقدامات قانونی انجام شود و از همین رو دستور تحت نظر بودن یک ماهه منصوری صادر شده یود.

معاون بین الملل قوه قضائیه تصریح کرد: درحال حاضر پرونده‌ای که منصوری در آن نقش داشته جاری است و ابعاد مختلفی دارد، اما موضوع و طرف‌های دیگر پرونده روشن هستند و نبود منصوری به پرونده صدمه‌ای وارد نمی‌کند و بعید می‌دانم که در صورت نبود این متهم ایرادی به پرونده وارد شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ابراهیم ایرانپور مبارکه
    0

    اکنون که بحمدالله جسم وروح ناپاک منصوری بدرک واصل شده وبه اجدادش پیوسته .منصوری عنصر ناپاک وخائنی بوده که بدرک واصل گشته .اکنون مسئولین قضایی وظیفه داشته با بازرسیهای مداوم در دستگاه قضایی را از وجود عناصر ناپاک ومنصوری ها که باعث از بین رفتن عدالت در کشورمان گشته اعتبار از دست رفته دستگاه قضایی واعتماد مردم را باز گردانند .

  • ن
    0

    به خدا اینها می خاهند همیشه ملت گرسنه باشد جنس گران باشد اینها می گویند ایرانی سیر می شود می جنگد ولی نه به خدا همه چیز درست قانون باشد اب از اب تکان نمی خورد اینها می خاستن خودرو درست کنند کردن دروغ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها