موسوی: توبه «طبری» باید مورد قبول رهبر انقلاب باشد

اصل این است که توبه مربوط به جرایم حدی بوده نه جرایم مرتبط با بیت المال.

موسوی: توبه «طبری» باید مورد قبول رهبر انقلاب باشد

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع فرصت توبه برای اکبر طبری که اخیرا از سوی معاون قوه قضاییه مطرح شده، گفت: این توبه را یا مردم یا حضرت آقا باید قبول کنند اگر چه توبه مربوط به جرایم حدی بوده نه جرایم مرتبط با بیت المال.

کاظم موسوی در گفتگویی، با اشاره به حواشی اخیر پرونده اکبر طبری و اظهارات معاون اول قوه قضاییه درباره در نظر گرفتن فرصت توبه برای این گونه افراد گفت: محکومینی هستند که به دلیل جرایم مرتبط با فساد مالی و اقتصادی مؤاخذه شده و در زندان به سرمی‌برند و رسانه‌ای نشدند، اما موضوع آقای طبری به دلیل این که کم لطفی ایشان نسبت به بیت‌المال و حق الناس بیشتر بوده رسانه‌ای شده است.

وی افزود: در خصوص موضوع فرصت توبه نیز باید بگویم در این باره این توبه را مردم یا حضرت آقا باید قبول کنند یعنی به قولی مقام معظم رهبری ایشان را بپذیرند که البته این فرصت توبه باید مبتنی بر نظر قاضی پرونده و رئیس قوه قضاییه باشد که آیا می‌شود در این موضوع با توبه از جزای وی صرف‌نظر کرد یا خیر.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد:، اما اصل این است که توبه مربوط به جرایم حدی بوده نه جرایم مرتبط با بیت المال.

منبع: فرارو

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • جهانگی
    0

    چرافرصت توبه را به بقیه مجرمان بدون درنظرگرفتن مقامات غصب شده توسط آنان را نمیدهید؟پس اول ازهمه باید به آن خاوری وبقیه تاراج گران کشور هم فرصت توبه بدهید تا باخیال راحتتر وبدون اشتباهاتی که منجر به دستگیریشان شدبه خدمات ارزنده خود ادامه دهند

  • احمدی
    0

    بایددرباره این سخن اژه ای تحقیق وبررسی شودکه چه رابطه ای میان این درخواست نابه هنگام او واکبر طبری بوده که درست در اثنای محاکمه این عنصر پلید برایش درخواست توبه می کند. شک نباید کرد که عمق فساد باند طبری انقدر بالاست که پای خیلی ها را می تواند به پرونده باز کند این تقاضای توبه دراین شرایط خیلی عادی نیست ، ضمن این که نباید از کشته شدن قاضی فراری منصوری هم به سادگی گذشت .باندهای مافیایی قدرت وثروت خیلی توانمند تر از انند که ما فکر می کنیم ، ضمنا باید مواظب بود که طبری هم با داروی نظافت خود کشی و ..... ننماید هشدار ، هشدار ، هشدار .

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      با سلام چه علتی دارد اقای موسوی پیشنهاد پذیرش توبه از طرف رهبری را می دهد حق الناس است باید جواب عملش را بدهد این کار درست نیست و رهبر نمی پذیرد جواب عملش را بدهد

  • ناشناس
    0

    پذیرش توبه پوششی برای رد گم کردن از سنگینی اتهام های این مرتیکه مختلفی است

  • مهدی
    0

    توبه گرگ مرگه. حالا که گیر افتادی.... مفسد فی الارض

  • حجت
    0

    چه سوراخهای برای نجات افراد خودی پیدا میکنند آیا اگر یک فرد عادی جامعه هم بود این پیشنهادها را می دادند...خدا از حق الناس هم نمی گذرد شما میخواهید ماست مالی کنید ...گیرم که خلق را با زبانی فریفتند با آتش ......

  • کاربر ناشناس
    0

    تو چیکاره که حق توبه بدیتوبه هرکسی کاری کنع بعد توبه کنه

  • حقگو
    0

    به اژه ای بگویید این ترفندها برای بی بی تنبون نمی شه

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا اخر ش خیر کند حیف برای این همه شهید ما ارزوی پیکان غرازه داریم عدی چکار می کنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها