تبعات شکست یوونتوس در فینال ادامه دارد/ بازیکنان به حریف ساری گوش نمی‌دهند

نتایج ضعیف تیم یوونتوس در بازی‌های اخیر باعث شده تا نارضایتی از ساری افزایش پیدا کند.

تبعات شکست یوونتوس در فینال ادامه دارد/ بازیکنان به حریف ساری گوش نمی‌دهند

شکست یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیا باعث شد تا مائوریتسیو ساری پس از سوپرجام ایتالیا، دومین جام این تیم را از دست بدهد. نمایش و نتایج ضعیف تیم یوونتوس در بازی‌های اخیر باعث شده تا نارضایتی از ساری سرمربی ایتالیایی یوونتوس افزایش پیدا کند. همه در انتظار تصمیم نهایی سران یوونتوس در رابطه با ادامه فعالیت سرمربی یوونتوس هستند.

امروز گازتا دلو اسپورت و توتو اسپورت در گزارش‌هایی ویژه به این موضوع پرداختند و نوشتند: مدیران یوونتوس با وجود عصبانیت شدید از قهرمان نشدن یووه در جام حذفی، تصمیم گرفته اند به ساری تا پایان لیگ فرصت دهند. در صورتی که یووه نتواند در لیگ قهرمان شود، ممکن است این تیم با سرمربی دیگری وارد رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون شود.

روزنامه کوریه ره ایتالیا نیز در مطلبی عجیب و البته جالب عنوان کرد: مائوریتسیو ساری مدت‌ها قبل استعفا کرده بود، زیرا بزرگان تیم از او حرف شنوی ندارند و از دستوراتش اطاعت نمی‌کنند، اما آن زمان استعفای او توسط مدیریت باشگاه رد شد، اما انگار حالا مدیران یوونتوس پشیمان هستند و ساری را مقصر نتایج ضعیف و پیدا نکردن ترکیبش در یوونتوس می‌دانند.

گفته می‌شود بعد از بازی مقابل بولونیا، یوونتوسی‌ها با ساری که پس از شکست مقابل ناپولی روی نیمکت یوونتوس اشک ریخت، جلسه‌ مشترکی خواهند داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها