روشنایی همه پارک‌ها و بوستان‌های سنندج در طول شب خاموش است

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، گفت: در راستای کاهش و قطع زنجیره کرونا، ضمن مسدود کردن ورودی تمامی پارک ها، روشنایی کلیه پارک ها و بوستان ها خاموش شده است.

روشنایی همه پارک‌ها و بوستان‌های سنندج در طول شب خاموش است

لقمان حیدری، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه روشنایی پارک ها و بوستان های سطح شهر سنندج خاموش شد، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد افزایش شیوع کرونا در سطح شهر هستیم.

وی افزود: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا این شهرداری مجموعه ای از اقدامات را در راستای کاهش شیوع کرونا را در دستور کار قرار داده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج بیان کرد: از نیمه خرداد ماه سال جاری ورودی کلیه پارک ها با نیوجرسی مسدود شده و پارک هایی هم که امکان مسدود بودن آن وجود نداشت با نوار خطر نسبت به مسدود شدن آن اقدام شد.

حیدری، عنوان کرد: به دلیل اینکه مردم شبانه جهت تفریح و استراحت به پارک ها و تفرجگاه ها مراجعه می کنند و برای اینکه از شیوع زنجیره ویروس جلوگیری شود نسبت به خاموش نمودن روشنایی کلیه پارک ها و بوستانها اقدام شد.

وی ذکر کرد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر اصلی، ست های بازی، تجهیزات ورزشی و کل سطح تفرجگاهها به طور مداوم و مستمر در حال انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: با حکم مراجع قضایی و همکاری نیروی انتظامی از هفته گذشته از فعالیت دستفروشان خیابان فردوسی جلوگیری به عمل آمد.

حیدری از شهروندان درخواست کرد با هدف کاهش و قطع زنجیره ویروس کرونا، ضمن همکاری با نیروهای خدمات شهری که به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند از تجمع و حضور در پارک ها و معابر اصلی خودداری کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها