بازدید گردشگران کنیایی از جاذبه‌های گرمسار

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمسار گفت: «گردشگران کنیایی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهرستان گرمسار بازدید کردند.»

بازدید گردشگران کنیایی از جاذبه‌های گرمسار

مهوش کمالی امروز پنج‌شنبه ۲۹ خرداد ماه با اعلام این خبر افزود: «گردشگران خارجی از کشور کنیا و جمعی از عکاسان از جاذبه‌های گرمسار از جمله باغ موزه علم و صنعت، روستای قاطول، ریکان و دیگر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرستان بازدید کردند.»

او گفت:«این اولین گروه از گردشگران خارجی است که پس از فروکش نسبی کرونا وارد شهرستان گرمسار شده اند.»

کمالی افزود: «از جمله جاذبه‌های مهم گردشگری شهرستان گرمسار که مورد توجه گردشگران است می‌توان به کاروانسرای شاه عباسی ایوانکی، معادن نمک، منطقه نمونه گردشگری بنه کوه، موزه اقوام، آب انبار بزرگ، موزه علم و صنعت، بازارچه صنایع دستی، روستای تاریخی و هدف گردشگری قاطول، جاده سنگ فرش(شاه عباسی)،کاروانسرای شاه عباسی(قصر بهرام) و ... اشاره کرد.»

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ارمیا
    0

    با این همه مشکلات ناشی از کرونا!!!؟؟؟به مردم میگویند سفر غیر ضرور نروید بعد گردشگر وارد کشور میکنند بعد هم لابد توقع دارند مردم با یک شمال نرفتن به بهبود وضعیت حال حاضر کمک کنند و بعد هم ترافیک جاده های منتهی به مازندران را از رسانه ملی پخش می کنند... چطور توقع دارید مردم رعایت کنند؟... با همین خودخواهیها زندگی مردم را به فنا داده اید...

  • تینا
    0

    انقدر واجب بود توی این اوضاع که مردم رو از سفر غیر ضرور منع میکنید گردشگر کنیایی وارد کشور کنید واقعا که؟؟؟؟... انشاالله این خودخواهی هاتون گریبانگیر خودتون بشه نه این مردم بیچاره...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها