۱۱ هزار شهروند آران و بیدگلی کارت ملی هوشمند ندارند

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه شهروندان فاقد کارت ملی هوشمند به دفاتر پیشخوان دولت یا ثبت احوال مراجعه کنند، گفت: ۱۱هزار شهروند آران و بیدگلی کارت ملی هوشمند ندارند.

۱۱ هزار شهروند آران و بیدگلی کارت ملی هوشمند ندارند

اسماعیل بایبردی، صبح امروز در دیدار با مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان ضمن اشاره به اهمیت جمع‌آوری آمار و به هنگام در این حوزه اظهار داشت: ثبت احوال می‌تواند با ثبت اطلاعات یاری‌رسان دستگاه‌های مختلف باشد.

وی ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار ثبت احوال در اتخاذ سیاست‌های مربوط به ازدواج و طلاق در جامعه افزود: ثبت اطلاعات مربوط به ازدواج و طلاق توسط ثبت احوال می‌تواند نقش بسیار زیادی در تحلیل آمارها داشته باشد و از این رو نقش مهم این نهاد بر هیچ کس پوشیده نیست.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به عدم دریافت کارت هوشمند ملی توسط برخی از شهروندان آران و بیدگلی ابراز داشت: از 76هزار نفر جمعیت در آران و بیدگل 65هزار نفر نسبت به دریافت و یا تعویض کارت‌های ملی خود اقدام کردند اما تاکنون 11هزار نفر از جمعیت این شهرستان کارت ملی هوشمند ندارند.

وی با بیان اینکه از تمامی شهروندانی که کارت هوشمند ملی ندارند، تقاضا می‌شود به دفاتر پیشخوان و اداره ثبت احوال مراجعه کنند، گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته توسط اداره ثبت احوال در طول برگزاری انتخابات بدون هیچ مشکل و کوچکترین شکایتی این حماسه غرورآفرین توسط شهروندان و ملت ایران رغم خورد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها