اعضای باند شش نفره سرقت در سنندج شناسایی و دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری اعضای شش نفره یک باند سرقت و اعتراف آنان به ۴۷ فقره سرقت در سطح شهرستان سنندج خبر داد.

اعضای باند شش نفره سرقت در سنندج شناسایی و دستگیر شدند

سرهنگ رسول برزویی گفت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان یک باند شش نفره سرقت در سنندج را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: اعضای این باند در نقاط خلوت و کم تردد شهر طعمه های خود را شناسایی و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و دیگر اشیاء قیمتی شهروندان می کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان به اقدامات هوشمندانه پلیس در شناسایی و دستگیری عوامل سرقت اشاره کرد و ادامه داد: با بررسی های میدانی و استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار، اعضای یک باند سرقت در سطح شهر شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

سرهنگ برزویی یادآور شد: اعضای این باند که شش نفر بودند در تحقیقات تخصصی صورت گرفته به ۴۷ فقره سرقت گوشی تلفن همراه و وسایل منزل اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه سه مالخر نیز دستگیر شده اند، بیان کرد: مقادیر زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف شد که ارزش آن برابر اعلام نظر کارشناسان بیش از چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان در پایان با اشاره به اینکه پلیس با قاطعیت با سارقان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان به منظور پیشگیری از این گونه جرایم، توصیه کرد: اماکن و وسایل خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها