ناپولی‌ قهرمان جام حذفی ایتالیا شد / یوونتوس صفر (۲) - ناپولی صفر (۴)

تیم ناپولی با پیروزی مقابل یوونتوس در ضربات پنالتی برای ششمین بار فاتح جام حذفی ایتالیا شد.

ناپولی‌ قهرمان جام حذفی ایتالیا شد / یوونتوس صفر (۲) - ناپولی صفر (۴)

در چارچوب دیدار فینال جام حذفی ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و ناپولی چهارشنبه از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، به مصاف هم رفتند.

این دیدار خیلی هیجان انگیز نبود و گلی نداشت. البته درخشش جیان لوئیجی بوفون دروازه بان ۴۲ ساله یوونتوس در طول ۹۰ دقیقه مانع باز شدن دروازه تیمش شد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

ضربات پنالتی برای تورینی‌ها کابوس وار آغاز شد و پائولو دیبالا و دنیلو ۲ پنالتی نخست این تیم را از دست دادند در حالی که اینسینیه و پولیتانو پنالتی هایشان را برای ناپلی‌ها گل کردند. پس از آن همه پنالتی‌ها گل شد و بونوچی و رمزی برای بانوی پیر گلزنی کردند و ماکسیمویچ و میلیک نیز پنالتی‌های پارتنوپی را تبدیل به گل کردند تا شاگردان گتوزو با پیروزی چهار بر ۲ در ضربات پنالتی، قهرمان جام حذفی ایتالیا شوند.

این ششمین قهرمانی ناپولی در مسابقات کوپا ایتالیا بود. آخرین قهرمانی آن‌ها در سال ۲۰۱۲ رقم خورد که در آن سال نیز یوونتوس را در فینال شکست داده بودند.

جنارو گتوزو سرمربی جوان ناپولی نیز امشب توانست نخستین جام حرفه‌ای خود در دوران مربیگری اش را کسب کند در حالی که مائوریتسیو ساری سرمربی با تجربه یووه همچنان در حسرت نخستین جامش در کشور ایتالیا ماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها