زنی که به اتهام خیانت توسط برادرش در خیابان سلاخی شد

زن متاهلی، که توسط پلیس آبادان در وضعیتی بسیار نامناسب با یک پسر جوان دستگیر شده بود توسط برادرش به طرز فجیعی به قتل رسید.

زنی که به اتهام خیانت توسط برادرش در خیابان سلاخی شد

قتل ناموسی دیگر در آبادان مردی خواهرش را درون خیابان سلاخی کرد و به قتل رساند.
در پی تماس تلفنی با مرکز پلیس 110آبادان 26 خرداد ماه مبنی بر سلاخی شدن یک زن جوان در خیابان بهار9آبادان توسط فردی ناشناس بلافاصله مأمورین کلانتری 13قدس به محل وقوع جرم حاضر شده ومشاهده کردند که زن جوانی بصورت بی رحمانه مورد سلاخی قرار گرفته و به قتل رسیده است و فرد مهاجم نیز از محل وقوع فرار کرده است .

در بررسی های بعمل آمده مشخص شد مقتول زنی متأهل است که در 26فروردین ماه به همراه پسری جوان دروضعیتی نامناسب به دلیل خیانت به شوهرش در خانه اش دستگیر شده وروانه زندان شده بود که پس از دو ماه وی آزاد شده که به طرز فجیعی در خیابانی که نزدیک به خانه اش بود به قتل می رسد.

قتل زن خیانتکار در خیابانی در آبادان
در بررسی های بعمل آمده مشخص شد این زن توسط برادر خودش سلاخی شده است که مأمورین در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و متهم نیز به قتل خواهرش اعتراف کرد و اظهار داشت که خواهرش را به دلیل روابط نامشروع و خیانت به شوهرش کشته و ده ها بار کارد سلاخی را به سینه و گردن خواهرش فروبرده تا از مرگ خواهرش مطمئن شود.

گفتنی است با توجه به وقوع چندین فقره تیراندازی به سمت خانه یک زن در منطقه بهار در آبان و اسفندماه سال گذشته مأمورین ضمن تحقیقات و تعقیب مراقبت خانه زن متوجه شدند که این زن در زمانیکه همسرش به سرکار می رود.

پسران جوان و مجرد را به خانه اش می آورد و با آنها روابط نامشروع برقرار می کند که مأمورین در همین راستا ساعت 8صبح روز 26فرودین ماه پس از هماهنگی بامقام قضایی ضمن حضور در خانه این زن خائن وی را به همراه پسری جوان را در وضعیتی نامناسب مشاهده و دستگیر کردند .این در حالیکه بود که اهالی محل نیز در خصوص رفت و آمدهای مشکوک به این خانه اعلام شکایت کرده بودند.

زن خیانتکار به قتل رسید / برادرش وی را با چاقو در آبادان سلاخی کرد
یکی از بستگان این زن به در زمان دستگیری به خبرنگار رکنا گفت: این زن که دارای 3 فرزند است با توجه به شغل همسرش که بیشتر در خارج از خانه است به همسر خیانت کرده و با پسر جوانی در ارتباط بوده است و وقتی فرزندان این زن متوجه خیانت مادرشان می شوند تصمیم به افشاگری این رابطه شوم نزد پدرشان را داشتند که پسر جوان آنها را تهدید کرده است.

وی افزود: پسر جوان برای زهر چشم گرفتن از فرزندان این زن در چند مرحله اقدام به تیراندازی به سمت خانه کرده است که شوهر این زن متوجه ماجرا شده و با در خواست کمک از پلیس ماموران همراه با شوهر این زن وارد خانه شده و پسر جوان و زن جوان را دستگیر می کنند.

لازم به ذکراست زمانیکه این زن در زندان حضور داشت شوهر این زن درخواست طلاق از همسرش را اعلام کرده بود که کی به شکل فجیعی به قتل رسید.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • آرش شجاعی
    0

    احسنت برتو

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      آفرین بر شما که این جوری به قتل میرسوند چون خیانتکار باید مجازات بشه

    • کاربر ناشناس
      0

      شیرمادرت حلالت پسر

  • بینام
    0

    این یکی حقش بودچون بارومینافرق داشت رومینارااغفال کردندولی این زن به شوهرش خیانت کرد

    نظرات شما -
    • ؟؟...!
      0

      یجوری حرف میزنی انگار هردورو تا جد و آباد میشناسی من نمیدونم آخه این اتفاقات خانوادگی و ناموسی به مردم چه ربطی داره چرا باید ریز این ماجرا هارو پخش کنن؟!برای کمتر شدن این ماجرا ها یا بیشتر شدن؟!

  • ناشناس
    0

    نمی خواید زندگی کنید خب طلاق بگیرید خیانت کار درستی نیست چه زن و چه مرد اگر نمی توانند با هم زندگی کنند طلاق بگیرند

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      درست است طلاق بهترین راه.ولی خواهشا هملنطور ک ازدواج سریع اتفاق میوفتد بهتر است طلاق هم سریع تر اتفاق بیوفتد تا نزاع واختلافات سریعتر تمام شود

    • کاربر ناشناس
      0

      دوست خوبمون حرف خوبی زدی واقعا اگه نمیخوای طرف رو طلاق بگیر این چه کاریه جلو بچه ها

    • م شعبان
      0

      دوست خوبمون حرف خوبی زدی واقعا اگه نمیخوای طرف رو طلاق بگیر این چه کاریه جلو بچه ها

  • سلامعلیکم برای هر پروند کیفری یا حقوقی وکیل ادعا می کند هرچه حق وکیل بالا تر باشدامکان ازادی برای مجرم یا حاکم شدن را برای شاکی بیشتر میکند
    0

    درود به شرف وغیرتت

  • سید مهدی موسوی
    0

    آفرین خیانت خوب نیست

  • Fyuop
    0

    واقعا اینهمه جرم و جنایت ریشه دربی تقواییست. که دستورعقل واحکام اسمانی پرهیزگاری ست..‌ اینجا یعنی زمین بهشت نیست ولی میتوانند انسانها خوی حیوانیت نداشته باشند و درست وصحیح روزگار اسپری کنند. دنیابخودی خودتلخ هست. حالا اینکه روزنامه ها برای تیتروفروش وقاحت بخرج میدهند وهمه چیزرامینویسند. خودش جرم محرز است. وبایدبرعلیه ناشران خطاکار اعلام جرم شود ایران کرده اند تگزاس وجورجیانا..‌ جایی که حیاباشدچه زن چه برای مردخداوندیاروپشتیبان است وزندگی مشترک ازعسل هم باحلا‌تر ولی واوی وصدهاواویلا برلی حیایی وبی عفتی که افت بین زن ومردوجامعه است.ونابودکننده‌‌... همیشه ادماازروابط انسانی احساسیه زیبای یک زوج لذت میبرندووقتی کاریه این روابط میکشدریشه دربی حیاییست.که خود انسان هم متوجه نمیشود که چه میشود....خداوندیاوردنیاباشدانشالاه.. ولی اینجا مکتب شهداء واسلام است... چرابایدنشریه هاانقدربازوبی حیاهمه چیزرامدکنند.. ازبس حیایی خیلی بازیگر نماها تا قتل وغارت وغیرووووووست. اینها مجازات داره..‌ترویج نادرستی مجازات داره.افکار جامعه عادت میکنه وقیح قضییه شکسته میشه.‌ مگه انسان کیه که اینهمه ترویج بدی را تحلیل درست کند..‌‌.. ما الگوهای دینیمان دستوراکیدبرپنهان کردن گناه و گناهکار دارد تا جایی که مفسده نباشد.‌‌ چراشایدتوبه شوددرخفاورایج نشود.‌ همین موضوع باعث میشودافراداحساس ابروکنندوخیلی ازخطاهارادوری کنند‌....گناه چه کوچک چه بزرگ گناه است ونبایدعادی شود.‌‌ حتی طلاق بزرگترین گناه است.. چون بیشتر در تابع از طلاق است.‌‌...مگرضروریت خیلی خیلی اضطرار.‌‌ انتخاب درست و ادامه صحیح...اینهم درتقواست.‌‌‌.... اللهم عجل لولیک الفرج

  • کاربر ناشناس
    0

    بنازم به قیرتت باید ان جوان هم میکشتی

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      قضاوت از دور دست آسان و بی منطق است.

  • تت
    0

    این دختر زنان بی حجاب هوسران ک جوونای مردم بدبخت کردن هوایی کردن هرچ بیاد سرشون حقشون اینا همش از بی خدایی

  • ایرانی
    0

    جلال آل احمد در یکی از کتابهای خود غرب زدگی یا خدمت و خیانت روشنفکر طی ارائه آماری از میزان تحصیل کرده های شهرهای ایران شهر آبادان را از نظر تعداد تحصیل کرده بعد از تهران قرار میدهد.ویران سازی نعمت نبود و شهرهای مرزی خوزستان بخصوص آبادان و خرمشهر را شخم زد و علفهای هرز آبادان گیر شد .برای آبادان در آیینه تاریخ باید مشت بر دیوار کوبید.آره میتوان آباد را برباد کرد.

  • غزاله محمودی
    1

    دوستان شماها ازکجا میدونید که رومینا اغفال شده اصلا هم اینطورنیست خوب بخونید جریانشوبعدبگید اغفال شده کسی کهداغفال میشه باطرف که عکس توبغل نمیگیره اخه یه دختربایه مرد 33 چی داشته اینم حقش بوده اینجوردخترا مایه لنگ هستن توجامعه همینوبس اگه نباشد چیزکی مردم نگویندچیزها خوب بوده که کشته شده هیچ کسی واسه اغفالش کشته نمیشه ایناهمش حرفه

  • ahmad
    0

    درود به این مرد واقعی که اینچنین مایه ننگ رو از صفحه روزگار محو کرد ، ای کاش پسره رو هم سلاخی میکرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها