درگذشت خواننده قدیمی ایرانی در لس‌آنجس

جمشید علیمراد، خواننده قدیمی ساکن لس‌آنجلس درگذشت.

درگذشت خواننده قدیمی ایرانی در لس‌آنجس

صفحه اینستاگرامی شبکه فارسی‌زبان تپش این خبر را تأیید کرد و نوشت: به پرده آخر می‌رسیم و متأسفانه اینبار دیگر این خبر تنها یک شایعه نیست بلکه آوای درد است و غم، دلتنگی‌ست و ادامه راهی بدون او، خداحافظی با هنرمندی که آرام بود و با تواضع، صحنه را می‌شناخت و تماشاچی را مبهوت خود می‌کرد. جمشید علیمراد یک استثنا بود، هنرمندی منحصر بفرد.

جمشید عزیزمان را از دست دادیم ولی یادش همیشه در دلهایمان جاودانه خواهد ماند، لبخندش، خاطره‌هایش و صدای پرطنینش، صندلیش در شب نشینی‌های نوروزیمان خالی خواهد ماند. جمشید عزیزمان مدت زیادی با بیماری سرطان نبرد کرد و نخواست هیچ کس جز چند تن از دوستان نزدیکش از این ماجرا با خبر شوند.
جمشید علیمراد در تاریخ 12 اسفند 1322 ‌در تهران متولد شد و شب گذشته در لس‌آنجلس چشم از جهان فرو بست.

بیوگرافی جمشید علیمراد

جمشید علیمراد، خواننده ایرانی قدیمی متولد ۱۲ اسفند ۱۳۲۲ در شرق تهران خیابان پیروزی بود که خرداد ۹۹ بر اثر بیماری سرطان درگذشت. او بیش از ۵ دهه سابقه فعالیت در زمبنه موسیقی را داشت و در زمان فوت ساکن لس آنجلس بود. از جمله معروفترین ترانه‌های او جشن ما، بادبادک و ایران من است.

او ترانه هایی، چون شکار آهو و جشن بادبادک‌ها و ایران و چند آلبوم شاد را منتشر کرده و بعد از خروج از ایران در امریکا نیز فعالیتش را ادامه داده و پیشرو در زمینه موسیقی ایرانی در آنجا بوده است.

منبع: فرارو

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مری
    0

    خدارحمت کند. لعنت برهرچی اختلاسگره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها