ادامه دعوای تاج و برنامه فوتبال برتر ؛ این‌بار نوبت منتقد مطلع مجلسی

استوری طعنه‌آمیز مهدی تاج نسبت به برنامه فوتبال برتر نشان از ادامه درگیری بین دو طرف می‌دهد. در برنامه هم مشخص شد احسان قاضی‌زاده هاشمی با دست پر به سراغ نقد تاج آمده است.

ادامه دعوای تاج و برنامه فوتبال برتر ؛ این‌بار نوبت منتقد مطلع مجلسی

انتشار یک استوری کنایه‌آمیز توسط مهدی تاج که در آن به میثاقی و برنامه‌اش طعنه زده بود نشان می‌دهد دعوای این دو نفر که هفته قبل شروع شده بود فعلاً ادامه دارد و تمام نشده است. نکته جالب درباره درگیری میثاقی و تاج این است که هر دو نفر آن‌ها با وجود مایه گذاشتن از مردم، مقبولیت چندانی بین افکار عمومی ندارند و محبوب نیستند.

شب گذشته و در نبود تاج یا عوامل فدراسیون، این بار ادعاهایی درباره ویلموتس مطرح شد که حالا احتمالاً باید برنامه دیگری ترتیب داده شود تا به این ادعاها پاسخ داده شود!

مدل برنامه سازی یکسویه ای که تاج ساعتی قبل از آغازش با یک استوری به آن واکنش نشان داد.

اگرچه در برنامه دوشنبه شب احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس سعی کرد به تشریح دقیق جزئیات قرارداد ویلموتس و ابهام‌های فدراسیون تاج بپردازد و نکات مهم متعددی را در فضایی آرام و بدون چالش مطرح کرد ولی این بار هیچ کسی رودرروی او نبود تا در این باره اگر دفاعیاتی دارد، انجام دهد.

صحبت‌های قاضی‌زاده هاشمی را در این لینک بخوانید: قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد؛ احتمال حضور شبکه دلالی اروپایی و پروژه نفوذ در ماجرای قرارداد ویلموتس

منبع: دنیای ورزش تورنتو

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها