تارتار: با شرایط موجود نمی‌توانیم روی مسائل فنی تمرکز کنیم/ چطور وزارت صمت اجازه تیم داری دارد؟

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: شرایط تیم‌های تحت پوشش وزارت نفت آن قدر بد است که نمی‌توانیم روی مسائل فنی تمرکز کنیم.

تارتار: با شرایط موجود نمی‌توانیم روی مسائل فنی تمرکز کنیم/ چطور وزارت صمت اجازه تیم داری دارد؟

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی تدارکاتی تیمش برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت‌: بازی فیزیکی و خوبی بود. به هر حال هر ۲ تیم در این مقطع به فکر آماده سازی خودشان هستند، اما تنها چیزی که ما به آن فکر نمی‌کنیم، بحث فنی است. شرایط تیم‌های نفتی آن قدر بد است که اجازه نمی‌دهد روی مسائل فنی تمرکز کنیم.

تارتار در ادامه گفت‌: در آخرین بخشنامه‌ای که برای باشگاه فرستادند، اعلام کردند نفت مسجد سلیمان دیگر حق استفاده از ورزشگاه و محل اسکانی که پیش از این در اختیارش بود را ندارد. ما نمی‌توانیم در شهر خودمان ساکن شویم و در تهران هم آواره هستیم. خدا پدر بعضی‌ها را بیامرزد که از جیبشان به تیم کمک می‌کنند، اما واقعا شرایط سختی داریم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که با این شرایط آینده تیمش چگونه خواهد شد گفت: همان بلایی که سر نفت تهران آمد، سر ۳ تیم نفتی دیگر هم می‌آید. هدف این است که این تیم‌ها نابود و منحل شوند. نفت تهران تیم ریشه داری بود که هوادار نداشت، اما این ۳ تیم هوادار دارند. پارس جنوبی جم که من ۳ سال سابقه مربیگری در این تیم را دارم، هواداران بسیار با فرهنگی دارد. مسجد سلیمان مردم بسیار با تعصب و محرومی دارد که تنها امیدشان نفت مسجد سلیمان است. نمی‌دانم چرا وزارت نفت این گونه است.

او در ادامه اظهار داشت: چطور تیم‌های وزارت صمت برای قهرمانی و کسب سهمیه می‌جنگند. آن تیم‌ها هم دولتی هستند، اما تیم‌های تحت پوشش وزارت نفت در حالی نابودی هستند. باید به مردم کمک کنند، زیرا این این تیم‌ها عشق مردم هستند. مردم مسجد سلیمان به عشق تیم شهرشان زندگی می‌کنند و به جز این تیم هیچ چیز دیگری ندارند. امیدوارم زودتر فکری برای این تیم‌ها بکنند.

تارتار درباره از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: طبق قراری که با مدیریت تیم گذاشتیم، از فردا تمرینات تیم تعطیل می‌شود و مشخص نیست این تعطیلی تا کی ادامه داشته باشد. مدیریت باشگاه ما موافق تعطیلی لیگ است. من که نمی‌توانم هزینه‌های باشگاه را بپردازم. از طرف دیگر خود ما هم دوست نداریم لیگ تعطیل شود و حق تیمی از بین برود، اما ما نمی‌توانیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. به اعتقاد من جایگاه تمام تیم‌ها براساس لیاقت و شایستگی که دارند است. قرار است قهرمان ۹ هفته دیگر مشخص شود، اما همین حالا هم می‌شود قهرمان را مشخص کرد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره ادعای استقلالی‌ها مبنی بر شانس این تیم برای قهرمانی گفت: آن‌ها هم حق دارند. نمی‌توانیم بگوییم که قهرمانی آن‌ها غیر ممکن است. تیم‌های لیگ یکی هم حق دارند، اما جان ما در خطر است، زیرا نمی‌توانیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. از ابتدای تمرینات تاکنون، فقط یک بار تست کرونا دادیم. من نمی‌دانم که خودم، کادرم یا بازیکنانم کرونا دارند یا نه. بیایند به ما کمک کنند تا پروتکل‌ها را رعایت کنیم، زیرا ما به تنهایی نمی‌توانیم چنین کاری انجام دهیم.

او افزود: یک نفر از جیب خودش برای تیم ما هزینه می‌کند و در تهران به اعضای تیم ما جا داده است. نمی‌خواهم اسم این شخص را بگویم، زیرا خودش این طور خواسته است. هزینه تغذیه تیم را هم برخی‌ها از جیب خودشان می‌پردازند. چنین وضعیتی برای لیگ برتر ما زشت است. سازمان لیگ باید به این قضیه ورود کند و بررسی کند که چرا تیم ما حمایت نمی‌شود. تیم ما زیر مجموعه وزارت نفت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها