​بانک صادرات ایران امروز در بهترین شرایط هشت سال اخیر قرار دارد

حجت‌اله صیدی گفت: بانک صادرات ایران در صورت‌های مالی سال ٩٨ سود ده شد.

​بانک صادرات ایران امروز در بهترین شرایط هشت سال اخیر قرار دارد

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر اینکه امروز بانک صادرات ایران از نظر منابع و مصارف، مطالبات و تعداد کاربران بانکداری الکترونیکی، در بهترین شرایط هشت سال اخیر قرار گرفته، گفت: در صورت‌های مالی سال ٩٨ بانک صادرات ایران سود قطعی شده و برای سه ماهه اول سال ٩٩ نیز خبر‌های خوبی برای بازار سرمایه، مشتریان و هموطنان خواهیم داشت.

حجت‌اله صیدی در مراسم تکریم و معارفه مدیریت شعب شرق تهران با اشاره به صف‌های خرید «وبصادر» در روز‌های اخیر افزود: تشکیل صف خرید روزانه تا دو میلیارد سهم بانک صادرات ایران در روز‌های اخیر نشان می‌دهد که سهامداران و فعالان بازار منتظرخبر‌های خوبی از بانک صادرات ایران هستند.

وی در تشریح دلایل سودآوری بانک گفت: بهبود نرخ موثر تسهیلات، جذب منابع ارزان قیمت و تلاش برای کاهش هزینه‌ها، به ویژه کاهش هزینه ذخیره مطالبات مشکوک‌الوصول و هزینه‌های مالی از جمله عوامل اصلی سودآوری بانک بوده است.

صیدی بر ادامه رعایت حد مجاز تسهیلات و پرهیز از اضافه برداشت از منابع بانک مرکزی نیز تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: این که یک سازمان ٦٩ سال دوام بیاورد و رشد کند و دو یا سه حادثه بزرگ را هم از سر بگذراند و بالنده‌تر پیش برود، اتفاقی نیست. بانک صادرات ایران با کسب موفقیتی دیگر، در شاخص جذب منابع کم نظیر عمل کرده است.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • شهروندی از مبارکه اصفهان
    0

    بانک صادرات ایران از بانکهای معتبر بوده که دارای شعباتی در تمامی شهرهای کشور بوده این بانک در شهرستان مبارکه بیش از ده شعبه دارد وفعالیت آن بواسطه مجتمع فولاد مبارکه وکارخانه های تولیدی وصنعتی چشمگیر بوده اما در این میان آنچه باعث نگرانی وگلایه مندی مشتریان را فراهم نموده عدم توزیع تقویم های رومیزی اهدایی از طرف بانک صادرات به مشتریان بوده که متاسفانه رئیس شعبه مرکزی وشعبه نیکبخت مبارکه از توزیع آن خودداری نموده .خواهشمند است دستور فرمائید رسیدگی گردد.

  • شهروندی از مبارکه اصفهان
    0

    قریب به ۱۰ سال پیش رئیس شعبه بانک صادرات مبارکه اصفهان واقع در خیابان شهید نیکبخت با تبانی با فردی که خود را صاحب شرکت در اصفهان معرفی نموده جهت ساخت سوله در استان هرمزگان ضمانت بانکی را به مبلغ میلیارد تومان بدون توجه داده که پس از مدتی این شخص نسبت به خرید شمش آلومینیوم از فولاد هرمزگان اقدام نموده و ضمانت نامه های بانکی را مجبور گردیده بانک استان شعبه مبارکه پرداخت نماید که در این میان شخص ضمانت گیرنده متواری گشته واحد حقوقی بانک صادرات استان اصفهان اقدام به طرح شکایت از آنان نموده .ازرئیس محترم هیئت مدیره بانک صادرات تقاضامندم دستور فرمایند مسئله رسیدگی شود با تشکر و سپاس شهروندی از مبارکه اصفهان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها