کتک‌کاری خونین این زن و شوهر بر سر غذا

کتک کاری زن و شوهر به بیمارستان ختم شد. زن بینوا نمی دانست همسرش به خاطر غذا چنین بلایی بر سر او خواهد آورد.

کتک‌کاری خونین این زن و شوهر بر سر غذا

زن بینوا با دست و سر زخمی می گوید شوهرم مرا به شدت کتک زد چرا که نتوانسته بودم برایش غذا آماده کنم.

زن 50 ساله اهل "کورای" در کنیا به دلیل ضرب و شتم شدید توسط همسرش در بیمارستان بستری است و تحت مراقبت قرار گرفته ، دست بریده شده با زخمی عمیق و سر مصدوم از آثار درگیری او با شوهرش است.

این زن می گوید: به مراسم تدفین یکی از اقوام رفته بودم و بلافاصله بعد از پایان مراسم به خانه بازگشتم تا غذایی آماده کنم ولی همسرم قبل از من به خانه رسیده بود و با دیدن آماده نبودن غذا به شدت عصبانی بود، به محض ورود به سمت آشپزخانه رفتم تا فورا غذایی آماده کنم اما او اجازه نداد و به من حمله ور شد.

دست راستم را با چاقو برید تا به گفته ی خودش فراموش نکنم که باید همیشه غذا سرموقع آماده باشد و بعد مرا به شدت کتک زد که آثار آن روی سر و دستانم پیداست.

منبع: برنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    ای کاش جایی بود .که ادم وقتی بااین افرادبد جنس زندگی میکند ،ان شیادوول کرده وبرود ای کاش دولت ب زنان جا ومکانی میداد تا زنان بدبخت خودشونو نجات بدن .ادم از زندگی سیر میشه وقتی میبینی توجوامع اسلامی یاغیراسلامی به زن وبچه اهمیتی نمیده .ای کاش زنان منقرض بشن تا دست مردشیطان صفت نیوفتن

  • کاربر ناشناس
    0

    من خوشحالم که رشد جمعیتی نداریم دولت ها که برای مردم کاری نکردند .تا مردم بدبختر شدن.لاقل مردم خودشون عقلشون کار کردو بچه کمتر ،بدبخت کمتر ،اینو فهمیدن .من دوتا بچه دارم ،بیکار.همیشه میگم ای کاش ازدواج نمیکردم یااگه هم ازدواج کردم بچه نداشتم.اینده شون یعنی چی میشه ن کتر ن خونه ن زندگی .

  • خانم
    0

    خوب تو ایران هم همینطور مگه غیر از اینه همچین با تعجب نوشتین تعجب آور نبود... همینی هست که هست .....

  • و.س.
    0

    بعضی مردها البته بعضیهایشان هنگام برآورده نشده خواسته هایشان همانند بچه ها میشوند البته کمی..تنها کمی خشن تر و بی پرواتر!

  • ناشناس
    0

    با این تورم و گرونی.یخچادمون خالیه.روغن می گیرییم.برنج تمامه.برنج میگیرییم.گوشت تمامه.گوشت میگیرییم حبوبات تمومه هیچ وقت همه چی با هم تو خونه ندارییم.دارییم کم کم به دوران امام علی می رسیم روزی میشه که سر سفره اکثرمون نان خالی و اب باشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها