تجاوز جنسی به دختر ۱۵ ساله توسط شوهرخاله‌اش

راننده کامیون در عربستان به جرم تجاوز به خواهرزاده همسرش و بارداری او دستگیر شد.

تجاوز جنسی به دختر ۱۵ ساله توسط شوهرخاله‌اش

گزارش پلیس حاکی از آن است که متهم زمانی که همسرش در خانه حضور نداشت به سراغ دختر ۱۵ ساله رفته و بدون توجه به التماس‌های دختر او را مورد تجاوز قرار داده است.

قربانی در اظهارات خود مدعی شد که با تهدید به قتل مجبور به سکوت شد و تا این که پس از چندبار همخوابی از مجرم جنسی باردار شد.

با بارداری این دختر و افشای این رابطه توسط وی متهم دستگیر و در بازجویی به رابطه اش با دختر بیچاره اعتراف کرد و گفت که با اجبار و ضرب و شتم دختر بیچاره را وادار به همخوابی کرده است که موجب بارداری او نیز شد.

در حال حاضر تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    هر چقدر محدودیت بیشتر میشه جنایتها هولناک تر میشن.

    نظرات شما -
    • مصطفی
      0

      یعنی تو اروپا و آمریکا که محدودیت وجود نداره این موارد وجود نداره .آدم حسابی خدا به انسان عقل داده اراده داده حیوان نیست که هر وقت خواست و هر جا و هر کس بود رفع حاجت کنه البته حیوان هم تا حدودی محدودیت داره .

  • و.س.
    0

    چه محدودیتی؟ فراموش نکنید که این آقای راننده کامیون در عربستان بوده یعنی جایی که داشتن چند زن عقدی به طور همزمان کاری عادیست پس به نظر نمی آید محدودیت و مضیقه ای در کار بوده باشد! بدبختانه برخی افراد هستند که صرف در دسترس بودن یک موجودی که برچسب دختر بر خود دارد آنها را به سویی می کشاند که نباید. تا باشد که خانواده ها بیشتر مواظب باشند دخترانشان را برای دیدن این و آن و بد تر از آن ماندن در خانه انها به تنهایی به جایی نفرستند حتی اگر از خویشاوندان بسیار بسیار نزدیک باشند.

  • 000
    0

    خبر فوری تمومش کن دیگه به چی میخوایی برسی؟ یکی یه غلطی میکنه دلیل شما برای نشر این خبرا به طور مداوم و حتی شاید تکراری چیه؟دوست داری این اتفاقات بیشتر بشه در ایران ؟ بخدا تیتر این خبر رو خوندن هم حال آدمو بد میکنه ‌...همه میدونن که این اتفاقات از اول با بشر بوده و الان با همه تلاش های رسانه غربی که خودشون این شهوت رو ایجاد میکنن و مثل یه داشت و برداشت ازش خبر میگیرن که ایرانو مثل کشور های پر حرامزاده خودشون جلوه بدن ،در ایران این اتفاقات بسیار کمه! که با عادی سازی آگاهانه!یا ناآگاهانه رسانه های خودمون ،،خدا بدادمون برسه ،،... خبرسازی نه به هر قیمتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها