سه بازیگر سینما درباره کودک آزاری در جامعه گفتند:

کودک‌آزاری، نشان‌دهنده‌ی شکسته‌شدن اعتقادات جامعه است/ نمی‌توان فقط به کودکان گفت که "مواظب خودت باش"

خبرفوری برای رسیدگی به پدیده کودک آزاری به گفتگو با ساناز سماواتی، خشایار راد و کیانوش گرامی بازیگران تئاتر و تلویزیون پرداخته است.

کودک‌آزاری، نشان‌دهنده‌ی شکسته‌شدن اعتقادات جامعه است/ نمی‌توان فقط به کودکان گفت که "مواظب خودت باش"

به گزارش خبر فوری ، در این راستا ساناز سماواتی گفت: بروز چنین اتفاقاتی نشان‌دهنده‌ی شکسته‌شدن یکسری اعتقادات، ارزش‌ها و خط‌های قرمز است.
خشایار راد ادامه داد: متأسفانه در چند وقت اخیر، پدیده کودک آزاری به صورت اپیدمی شده است که باید مسئولین یک فکر اساسی در این خصوص کنند. همگان به خاطر داریم که تنها پس از گذشت چند روز از اعدام قاتل آتنا، اتفاق مشابه دیگری رخ داد. نمی‌توان فقط به کودکان گفت که "مواظب خودت باش" و باقی مسائل را رها کنیم.
کیانوش گرامی نیز در ادامه اظهار داشت: از آنجایی که خودم دارای نوه و فرزند هستم و در این جامعه زندگی می‌کنم، خاطرم هست که از سال‌های قبل از دوران "اصغرقاتل" تا امروزه چنین پدیده‌ای را در جامعه شاهد هستیم. باید کارشناسان خبره کشور درخصوص این موضوع همفکری کنند؛ اینکه واقعاً چه اتفاقی روی می‌دهد که پدر یک خانواده، دچار چنین جنونی می‌شود.
ساناز سماواتی با اشاره به دلایل رخداد چنین اتفاقاتی افزود: مشکلات اقتصادی برای مردم، راه و چاره‌ای باقی نگذاشته است. متأسفانه باورهای پهلوانی در جامعه از بین رفته است.
وی خاطرنشان کرد: عدم آگاهی و آموزش دادن به کودکان یکی از دلایل اصلی چنین فجایعی محسوب می‌شود.
کیانوش گرامی در پایان عنوان کرد: آموزش‌ها باید ریشه‌ای تر باشد چراکه فرد معتاد دیگر امید چندانی به او نمی‌رود.

33

حجم ویدیو: 24.70M | مدت زمان ویدیو: 00:06:56 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها