رونمایی رژیم صهیونیستی از اولین پهپاد جاسوسی سه بعدی جهان

رژیم صهیونیستی از اولین پهپاد جاسوسی سه بعدی در جهان رونمایی کرد.

رونمایی رژیم صهیونیستی از اولین پهپاد جاسوسی سه بعدی جهان

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش صهیونیستی به طور موقت این پهپاد را "اسکای پرینتر" نامگذاری کرده است.

شبکه مذکور تاکید کرد که این اولین پهپاد از این نوع است که اداره توسعه سلاح‌های "مفئات" وابسته به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با همکاری صنایع هوایی این رژیم آن را طراحی کرده است.

یکی از طراحان این پهپاد عنوان کرد که این نوع پهپادها را می‌توان در عرض چند ساعت و با هزینه‌ای بسیار کم تولید کرد. طول این پهپاد ۱.۶۵ متر و عرض بال‌های آن ۱.۵۰ متر است. این پهپاد همچنین قادر است اشیایی به وزن ۷ کیلوگرم را حمل کند.

منبع مذکور تصریح کرد که می‌توان روی این پهپادها دوربین جاسازی و آن را به پهپاد جاسوسی تبدیل کرد و از آن به عنوان یک پهپاد تاکتیکی استفاده کرد.

این پهپاد دارای موتوری سبک است و صدای آن نسبت به دیگر پهپادها بسیار کمتر است، بنابراین بسیار سری‌تر از دیگر پهپادهای نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی است.

یک کارشناس صنایع هوایی در گفت‌وگو با شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در ساخت این پهپاد از رشته پرینتر نایلون، مواد پلاستیکی مختلف، مواد معدنی و برخی مواد دیگر استفاده شده است و این پهپاد با استفاده از تکنولوژی سه بعدی طراحی شده است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها