شرط جدید برای فروش فوری خودرو؛

خانواده نباید پلاک فعال داشته باشد

کمیته خودرو نبود پلاک فعال در هر خانواده را شرط جدید برای شرکت متقاضیان در طرح فروش فوری خودروسازان اعلام کرد.

خانواده نباید پلاک فعال داشته باشد

در جلسه کمیته خودرو که با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و خودروسازان برگزار شد، عدم خرید خودرو ظرف ۴۸ ماه گذشته از خودروسازان و دارا نبودن پلاک فعال در هر خانواده، شروط جدید برای ثبت‌نام متقاضیان در فروش فوق‌العاده تابستان خودروسازان تعیین شد.

در این جلسه علاوه بر بررسی روند تولید خودرو، مقرر شد تا موضوع تخصیص ارز مورد نیاز ترخیص قطعات خودرو با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و گمرک ایران مورد پیگیری واقع شود. اقدام برای تکمیل ۴۵ هزار دستگاه خودروی موجود در کف کارخانه‌ها از جمله دیگر مصوبات کمیته خودرو بود.

موضوع قیمت خودرو نیز یکی از مباحث مطرح شده در جلسه کمیته خودرو بود که بر اساس آن مقرر شد تا جلسات مشترکی از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سازمان حمایت با شورای رقابت برگزار شود.

کاهش ارزبری و افزایش ساخت داخل قطعات خودرو، از جمله مصوبات دیگر کمیته خودرو بود که بر اساس آن مقرر شد تا در جلسات بعدی کمیته خودرو، موضوع ساخت داخلی و کاهش ارزبری صنعت خودروی کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد؛ ضمن اینکه خودروسازان مکلف شدند تا فهرست قطعات دارای ارزبری و میزان ارز مورد نیاز آن‌ها را به صورت هفتگی به کمیته خودرو گزارش دهند.

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ایرانی
    0

    یعنی چی؟یعنی منی که تا حالا خودرو نخریدم داداشمم ۴ سال پیش خریده الان من نمی تونم شرکت کنم؟جمع کنید بابا

  • شهروند
    0

    نقل كرده اند در زمانهاى گذشته كه برده دارى رايج بوده شخصى از روى فقر و ندارى على رغم ميل باطنى مجبور ميشود با مشورت اعضاى خانواده يكى از فرزندان از خود را در بازار برده فروشان بفروش برساندبلكه قسمتى از مشكلات معيشتى خانواده مرتفع گردد! لذا با فرزند نوجوان خود راهى بازار ميشود در بين راه فرزند از پدرش سؤال ميكند: پدر جان چگونه قلبت رضايت ميدهد من را از خانواده جدا كرده و بعنوان برده بفروش برسانى؟ پدر كه معلوم بود پشيمان شده است در جواب گفت: پسرم اصلاً نگران نباش آنچنان قيمتى زيادى پيشنهاد كنم كه كسى حاضر نشود تو را از من خريدارى نمايد!!! حالا داستان وزارت صمت و خودروسازن همين است آنچنان شرايط عجيب و غريب و من درآوردى پيش پاى مشترى ميگذارند كه كسى حتى شرايط ثبت نام را هم نداشته باشد! آقايان مسؤل كه شب خوابيديد و صبح كه از خواب برخاستيد يك شرط جديد ابداع و اختراع ميكنيد! آيا در خانواده خودتان تنها يك خودرو داريد و پلاك آن بنام سرپرست خانواده است؟ آيا جوان ايرانى در يك خانواده پر جمعيت بايد از حق داشتن يك خودروى بى كيفيت داخلى محروم باشد؟ پس آقايان خودروهاى بى كيفيت ارزانى خودتان!!!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    خانواده ارتباطی به سرپرست خانوار نداره.( باید اصلاح بشه باید بگویند که سرپرست خانوار باید پلاک فعال نداشته باشد در ۴۸ ماه گذشته.)الان یارانه هم به سرپرست خانوار میدهند. چه زن باشه یا مرد باشه .به سرپرست خانوار خودرو بدهید .به مجرد ندهید این امر باعث تشویق جوانان به ازدواج میگردد.

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا روش تصمیم گیریهایتان هم غیره کار شناسی است اشتباه پشت اشتباه با این کارتان با خیال راحت می توانید متقاضیان راکنار به زنید کار تان خنده دار است مانند سبد معیشتی که اگر دارای منزل به چنین قیمتی دارید شامل نمی شود کدام مغز متفکر است که چنین برنامه های عجیب خنده برنامه ریزی میکند ما خیلی بدبخت هستیم

  • ی الف
    0

    منکه یک پیکان وانت دارم که با ان کرایه کار مکنم پلاکم فعاله ویه چادر هم براش بکشم میتونم خانواده را سوارش کنم یا حتی مسافر کشی کنم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها