قیمت طلا و سکه، امروز ۲۲ خرداد ۹۹

بازار طلا، سکه و ارز امروز سیر افزایشی قیمت را تجربه کردند و تنها پوند امروز کاهش قیمت را پشت سرگذاشت.

قیمت طلا و سکه، امروز ۲۲ خرداد ۹۹

بازار طلا، سکه و ارز امروز سیر افزایشی قیمت را تجربه کردند و تنها پوند امروز کاهش قیمت را پشت سرگذاشت.

آخرین نرخ اونس طلا
امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۷۱۸ (یک هزار و هفتصد و هجده ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۱۱ ژوئن ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۷۸ درصدی به ۱,۷۳۱ (یک هزار و هفتصد و سی و یک ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار
هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۷۴۲,۹۰۰ (هفتصد و چهل و دو هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۱۱ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز
قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۱.۱۲ درصدی، از ۹۷۹,۵۰۰ (نهصد و هفتاد و نه هزار و پانصد ) تومان به ۹۹۰,۶۰۰ (نهصد و نود هزار و ششصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار
در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۳۶۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۲۱۸,۰۰۰ (سه میلیون و دویست و هجده هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه بهار آزادی
امروز قیمت سکه بهار آزادی مانند روز قبل رشد را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۷,۳۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد هزار) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۱۱ ژوئن ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۶۸ درصدی به ۷,۳۵۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه در بازار تهران
سکه در بازار امروز تهران، به ۷,۶۲۰,۰۰۰ (هفت میلیون و ششصد و بیست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۰۴ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز
سکه امامی، امروز به ۷,۵۸۰,۰۰۰ (هفت میلیون و پانصد و هشتاد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۹ درصدی داشته است.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها