وزیر اطلاعات:

عوارض کرونا در کشور امنیتی نشد/مردم نجابت نشان داده و به فروشگاه‌ها یورش نبردند

وزیر اطلاعات از عملکرد رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها در نمایش عملکرد همه دستگاه‌ها قدردانی کرد و اضافه کرد: اگر رسانه‌ها این گونه منصفانه به میدان نمی‌آمدند، ما شاهد این آرامش نبودیم.

عوارض کرونا در کشور امنیتی نشد/مردم نجابت نشان داده و به فروشگاه‌ها یورش نبردند

حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، در حاشیه نشست ستاد کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: ما در آغاز شیوع بیماری کرونا دغدغه‌ای داشتیم که مسائل اقتصادی و اجتماعی و عوارض ناشی از آن موجب چالش امنیتی شود که امروز اعلام می‌کنیم عوارض کرونا در کشور، امنیتی نشد.

وی ادامه داد: علت این بود که مردم دیدند همه مسئولان به پرچمداری مقام معظم رهبری به صحنه آمدند و جلسات هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، در تعطیلات نورزی تعطیل شد و وزارت بهداشت نیز کاملاً فعال بود.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: به لحاظ وجود کالا در فروشگاه‌ها نیز نگرانی داشتیم؛ اما هم اکنون هیچ دغدغه‌ای در این باره نداریم. مردم ما نجابت نشان دادند، مانند برخی کشورها به فروشگاه‌ها یورش نبردند و هم اکنون آرامش در کشور برقرار است. در این مدت نگرانی هم از بابت اقشار تنگ دست جامعه داشتیم که مردم و دولت و نیروهای مسلح به عرصه آمدند و با بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه این دغدغه هم برطرف شد.

وی با قدردانی از عملکرد استاندار تهران و یکایک اعضای ستاد کرونای استان تهران به ویژه زالی، عنوان کرد: صیانت از تهران با شهرهای دیگر تفاوت می‌کند و اگر شما زلزله تهران را با دیگر شهرها مقایسه کنید، به حساسیت تهران پی می‌برید.

وزیر اطلاعات از عملکرد رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها در نمایش عملکرد همه دستگاه‌ها قدردانی کرد و اضافه کرد: اگر رسانه‌ها این گونه منصفانه به میدان نمی‌آمدند، ما شاهد این آرامش نبودیم. یکی از عوامل کاهش دغدغه امنیتی ما و همچنین افزایش تاب آوری مردم، عملکرد منصفانه و بزرگوارانه رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها در موضوع کرونا بوده است.

علوی درباره شرایط کنونی کشور نیز تصریح کرد: براساس نظرسنجی‌ها هرچه از شیوع کرونا می‌گذریم، نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و سازمان‌ها در بحث کرونا کمتر و رضایت آن‌ها رو به افزایش است.

منبع: صداوسیما

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    آره جون خودت وپسرت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها