سارق خودروهای محله تهرانسر به دام افتاد

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری سارق خودروهای محله تهرانسر با سابقه ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

سارق خودروهای محله تهرانسر به دام افتاد

سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر اظهار داشت: در پی گزارش ۲ فقره سرقت خودرو در حوالی خیابان گلزار موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه شب گذشته ساعت ۷ صبح یکی از تیم‌های پلیس هنگام گشت زنی در خیابان گلزار بلوار اصلی تهرانسر مردی را در حال سرقت یک دستگاه پراید مشاهده کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این مرد به محض مشاهده ماموران سوار بر خودروی پراید دیگری شده و از محل گریخت، گفت: سریعا پلاک خودرو استعلام و مشخص می‌شود که خودروی متهم سرقتی بوده و سابقه سرقت از کلانتری ۱۱۱ هفت چنار دارد.

وی ادامه داد: پس از تعقیب و گریز ۲۰ دقیقه‌ای در نهایت خودرو متهم در جاده مخصوص متوقف و سارق ۴۷ ساله به کلانتری انتقال یافت، متهم که در ابتدا به گونه‌ای برخورد می‌کرد که کر و لال است و قصد فریب دادن ماموران را دارد پس از تحقیقات پلیسی به ۲۵ فقره سرقت معترف شد.

سرهنگ مالمیر با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از دارندگان وسایل نقلیه خواست حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها