‌سقوط سه جوان کرمانی از کوه صاحب الزمان کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از سقوط ۳ نفر از شهروندان از کوه‌های صاحب الزمان (عج) خبر داد.

‌سقوط سه جوان کرمانی از کوه صاحب الزمان کرمان

رضا میرزایی مدیر عامل سازمان آتش نشان ی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، گفت: در ساعت ۱۱ امروز بیستم خرداد ماه از دچار حادثه شدن ۳ نفر از شهروندان آگاه شدیم.

او افزود: این سه شهروند که به قصد کوه نوردی به کوه‌های مسجد صاحب الزمان (عج) عزیمت کرده بودند به علت خارج شدن از مسیر اصلی و عدم آشنایی به کوه نوردی دچار حادثه و سقوط شدند.

میرزایی بیان داشت: این سه نفر که بین ۱۸ تا ۲۲ سال سن دارند بعد از اینکه مسیری غیر اصولی را جهت کوه نوردی آن هم بدون امکانات و تجهیزات انتخاب می‌کنند متاسفانه هر سه نفر دچار حادثه شده و سقوط می‌کنند.

او تصریح کرد: اکیپ امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به همراه نجاتگران جمعیت هلال احمر در کمال دقت و جلوگیری از آسیب بیشتر به مصدومان اقدام به انتقال این سه نفر به پایین می‌کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: مصدومان این حادثه به عوامل اورژانس تحویل داده شدند و در پایان از شهروندان خواستاریم که در طی کوه پیمایی از مسیر اصلی خارج نشوند و از مسیر‌های مشخص شده استفاده نمایند و حتما به همراه یک نفر آشنا به کوه نوردی اقدام کنند و در صورت گمراه شدن از مسیر با شماره تلفن‌های امدادی تماس گرفته و از ادامه دادن مسیر خودداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها