تاثیرات شیوع کرونا بر رفتار ترافیکی مردم

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ترافیک گفت: عابران، رانندگان و موتورسیکلت سواران قدری در زمان خلوتی قوانین راهنمایی و رانندگی را بیشتر رعایت کردند.

تاثیرات شیوع کرونا بر رفتار ترافیکی مردم

سرهنگ محمد رازقی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رفتار ترافیکی شهروندان در دوران کرونا با قبل کرونا تفاوتی داشته است، اظهار کرد: از لحاظ حجم ترافیک در نظر بگیریم حتماً این چنین بود و تفاوت‌هایی را قبل و بعد از کرونا داشته‌ایم و همچنین از لحاظ فرهنگ ترافیکی بخواهید در نظر بگیرید به نظر من تغییراتی داشته و این تغییرات برای ما تجربه‌هایی را داشته است.

وی افزود: البته برخی مواقع ارتکاب تخلفات راهنمایی و رانندگی به صورت همزمان صورت می‌گیرد، به عنوان مثال موتور سواران برخی تخلفات را انجام می‌دهند و به دنبال آنها، تعداد زیاد دیگری هم به تبع او همان تخلف را انجام می‌دهند، همانند عبور از چراغ قرمز و عبور از خط ویژه.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ترافیک گفت: ولی در ایام خلوتی تهران یعنی در زمان شیوع اولیه کرونا به ویژه نیمه اول فروردین و نیمه دوم اسفند، مردم و رانندگان و موتورسیکلت سواران قدری در زمان خلوتی قوانین راهنمایی و رانندگی را بیشتر رعایت کردند.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها