بازیگران معروفی که سابقه بیماری روانی دارند

اضطراب و افسردگی حتی به بازیگران هالیوود هم رحم نکرده و تعدادی از آنها به بیماری‌های روانی مبتلا شده اند.

بازیگران معروفی که سابقه بیماری روانی دارند

با وجود شیوع و گسترش بیماری‌های روانی، هنوز هم برای عده‌ای فاش کردن این موضوع و طلب کمک کردن در این زمینه سخت به نظر می‌رسد و شرایطی باعث می‌شود که آن‌ها از پیگیری درمان و یا درخواست کمک از دیگران خودداری کنند.

ممکن است بیماری‌های مربوط به روان را مشمول قشر و عده‌ای خاص بدانیم و تصور کنیم که افراد مشهور و ثروت مند به هدف خود رسیده اند و دیگر مشکلی ندارند، اما آن‌ها هم همانند بقیه به این بیماری‌ها مبتلا می‌شوند و به دلیل شرایطشان و همیشه در چشم بودنشان، مخفی کردن این موضوع کمی سخت به نظر می‌رسد.

اما در نهایت خواسته یا ناخواسته تصمیم بازیگران برای بازگو کردن مشکلات خود به دیگران این جرئت را می‌دهد که مشکلات خود را بیان کنند. در ادامه لیستی از سلبریتی‌ها را معرفی می کنیم که به صورت داوطلبانه از جدال‌های خود با بیماری‌های روانی مختلف صحبت کرده اند.

دواین جانسون

او سه بار افسردگی را تجربه کرده و اولین بار آن در زمان نوجوانی او اتفاق افتاده است. جانسون در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفته بود: نمی‌دانم چه بود. نمی‌دانم چرا نمی‌خواستم هیچکاری انجام دهم. پیش از این چنین چیزی را تجربه نکرده بود. او از چگونگی پشت سر گذاشتن این دوران می‌گوید: فهمیدم مهمترین چیزی که در افسردگی می‌توانید متوجه شوید این است که تنها نیستید.

کارا دلوین

او در مصاحبه‌ای با برنامه «امروز صبح» گفته بود که در دوران نوجوانی به دلیل افسرده بودن احساس گناه می‌کرده است. اما پس از آنکه متوجه شده که تنها نیست و افراد زیادی با این موضوع گلاویز هستند به تدریج شرایط بهتری پیدا می‌کند. او گفته بود: اگر یاد بگیرید خود را دوست داشته باشد و به چیزهایی که دیگران می‌گوید و یا فکر می‌کنند اهمیت ندهید و تنها رویای خود را دنبال کنید به هرآنچه که می‌خواهید می‌رسید.

اما استون

استون بارها از تشویش خود و درمان آن گفته است. او در سال ۲۰۱۷ در یک برنامه گفته بود که در زمان کودکی بسیار مضطرب و مشوش بوده و بارها حمله‌های اضطرابی شدیدی را تجربه کرده است. او همچنین تصویری از یک هیولای سبز را که برای نمایش اضطرابش در ۹ سالگی کشیده بود را به اشتراک گذاشته بود.

جیمز فرانکو

او در سال ۲۰۱۷ از افسردگی شدید خود پرده برداشت. او در ۱۷ سالگی وارد بازیگری شد و ۱۰ سال بعد متوجه شد که افسردگی گرفته است. او یادآوری کرد: در ظاهر و لایه‌های سطحی زندگی من به نظر می‌رسید که همه چیز بسیار خوب است، اما از درون احساس منزوی و تنها بودن داشتم.

جیم کری

مرد خنده دار سینما هم از این قاعده مستثنی نیست. او با این بیماری درگیر بوده و آن را درمان کرده است. جیم کری گفته بود برای مدت طولانی داروی فلوکستین که به افسردگی مربوط می‌شود، مصرف می‌کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها