۶ هزار بیمار کرونایی در هرمزگان!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با مثبت شدن تست ۳۵۸ مورد دیگر در استان آمار ابتلای قطعی به کرونا در هرمزگان به ۵۹۶۳ نفر رسید.

۶ هزار بیمار کرونایی در هرمزگان!

حسین فرشیدی دوشنبه شب در ارتباط تلویزیونی با خبرنگاران در تشریح آخرین آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، ۴ هزار و ۱۰۴ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی بستری شده‌اند که ۳ هزار و ۵۳۵ نفر از این تعداد بهبود یافته‌اند و ۳۰۱ نفر همچنان بستری، ۲۳۶ نفر ایزوله و ۳۴ نفر در «آی. سی. یو» هستند. ۱۳ نفر از بیماران بستری در «آی سی یو» بدحال هستند و ۳۱ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: ۲۳ هزار و ۵۲۹ نفر به‌صورت سرپایی به‌دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه‌گیری شده‌اند که ۵۹۶۳ مورد مثبت بوده است.

فرشیدی با بیان اینکه آمار فوتی‌ها در هرمزگان به ۷۵ نفر رسیده است، عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر به فوتی‌های ناشی از ابتلاء به کرونا در هرمزگان اضافه شد. خانم ۶۵ ساله از بندرعباس با سابقه دیابت و فشار خون بالا و خانم ۳۱ ساله از بندرعباس بدون بیماری زمینه‌ای فوت کرده‌اند. تا کنون ۶۵ مورد مرگ مشکوک به کرونا داشته‌ایم.

وی با ابراز تأسف از شیب سریع ابتلاء به کرونا در استان هرمزگان طی هفته‌های اخیر عنوان کرد: هرمزگان امروز با تعداد ۳۵۸ مورد ابتلاء در استان طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را تجربه می‌کند. که از این تعداد ۱۲۷ زن و ۲۳۱ مرد بوده است و میانگین سنی این افراد ۲۲۴ نفر چهل سال به پایین و ۱۳۴ نفر چهل و یک سال به بالا هستند.

فرشیدی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ سال گذشته ۲۰۶ نفر از شهرستان بندرعباس، ۵۱ نفر از رودان، ۲۹ نفر از قشم، ۲۵ نفر از لنگه، ۱۴ نفر از حاجی آباد، ۱۳ نفر از میناب، ۱۲ نفر از سیریک، ۴ نفر از خمیر، ۲ نفر از جاسک و ۲ نفر از پارسیان به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد.

فرشیدی اضافه کرد: بندرعباس با ۳۹۶۱، میناب با ۴۸۳، قشم ۳۵۰، رودان با ۳۳۲، بندر خمیر با ۲۱۹، بندرلنگه با ۲۲۲، حاجی آباد با ۱۵۵، کیش با ۷۰، جاسک ۶۵، پارسیان با ۲۷، بستک ۳۸ و سیریک با ۳۷ و بشاگرد ۴مورد؛ جزئیات روند توزیع ابتلاء به ویروس کرونا در استان هرمزگان است.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها