آیا سرانجام سردار آزمون به ناپولی می‌پیوندد؟

رسانه‌های ایتالیایی ادعا کردند که تیم فوتبال ناپولی قصد داشته است در فصل نقل و انتقالات زمستانی مهاجم ایرانی زنیت را جذب کند.

آیا سرانجام سردار آزمون به ناپولی می‌پیوندد؟

رسانه های نزدیک به باشگاه ناپولی به نقل از روزنامه معتبر کویره دلو اسپورت عنوان کردند که تمایل این باشگاه ایتالیایی به خرید سردار آزمون تازگی ندارد و آبی پوشان شهرناپل قصد داشتند ستاره ایرانی زنیت را در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه جذب کنند.

سایت "اسپاتزیو ناپولی" در این باره نوشت، طبق گزارش کویره دلو اسپورت، پیش زمینه جالب توجهی در مورد مذاکره بین ناپولی و آزمون وجود دارد. در واقع کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی ناپولی، قبل از خرید آندره پتاگنا (مهاجم جدید این تیم)، می‌خواست او را در ماه ژانویه به خدمت بگیرد.

اما این انتقال انجام نشد. اجرای این برنامه باید متوقف می‌شد، زیرا هیچ جای خالی در لیست ناپولی برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا وجود نداشت.

ناپولی همیشه مهاجم زنیت را در فهرست اهداف خود دارد. این بازیکن ایرانی هم تیم ناپولی را دوست دارد، اما فعلاً هیچ پیشنهاد رسمی وجود ندارد.

این فوتبالیست چند هفته پیش فاش کرد که می‌خواهد بازی در لیگ دیگری را تجربه کند، اما باشگاه روسی در مورد آینده او تصمیم گیری خواهد کرد.

سایت "ایلمیو ناپولی" نیز نوشت، آزمون نامی است که در دفترچه یادداشت جونتولی همچنان وجود دارد.

این سایت با اشاره به این که ناپولی آندره پتاگنا مهاجم ۲۴ ساله تیم فوتبال "اسپال" را در ماه ژانویه به خدمت گرفت و او را به همان باشگاه قرض داد نوشت: بازیکن دیگری وجود دارد که می‌توانست بین خرید‌های ژانویه باشد و به باشگاه فعلی اش قرض داده شود، او سردار آزمون استعداد ایرانی متعلق به باشگاه زنیت است. کریستیانو جونتولی، قبلا در ماه ژانویه اولین قدم‌ها را برای جذب این بازیکن برداشته بود.

همانطور که توسط دلو اسپورت گزارش شده است، در حقیقت، در صورتی که امکان آن وجود داشت آبی‌ها در ماه ژانویه با کمال میل سردار آزمون را جذب می‌کردند.

آزمون اولین نام در بخش هجومی لیست ناپولی برای جانشینی میلیک خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها